loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : من آمده‌ام که افتخارات ونگر را زنده کنم
امری : من آمده‌ام که افتخارات ونگر را زنده کنم

امری : من آمده‌ام که افتخارات ونگر را زنده کنم

 
🔸در مورد بازی فردا:
 هیجان زده هستیم اما بازی بسیار سختی خواهد بود، آنها در ۲ سال اخیر بازیکنان عالی زیادی را جذب کردند و مثال خوبی از پیشرفت هستند، همه‌ی بازی‌ها مهم هستند اما بازی مقابل لیورپول آزمون بزرگی است، بازی مقابل آنها نیازمند تلاش و جنگ‌آوری مقابل یک تیم قوی و زهردار است.
 
 
🔸در مورد مصدومان خط دفاعی:
مصدومیت جزئی از فوتبال است اما پس از بررسی وضعیت آنها، درباره‌ی بازی کردن آنها (بلرین، ناچو، سوکراتیس و کولاسیناچ) تصمیم خواهیم گرفت.
 
 
🔸در مورد آلیسون بکر دروازه‌بان لیورپول:
ما باید در ۹۰ دقیقه روند خوب آنها را متوقف کنیم، آنها مجموعه خوبی از بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارند، آنها حرکات خود را از دروازه‌بان شروع می‌کنند و پیش می‌روند، آلیسون شروع مجددهای خوبی دارد، دوئل‌های تک به تک فردا بسیار مهم و تعیین کننده است، ما باهویت و روش خود باید بازی خود را بر آنها تحمیل کنیم، انجام این کار برای ۹۰ دقیقه سخت خواهد بود.
 
 
🔸درس‌هایی که از شکست مقابل منچسترسیتی و چلسی گرفتید:
از آن دو بازی مدت زیادی گذشته اما باید آن نتایج مقابل چشم ما باشد، لیورپول هم مانند منچسترسیتی و چلسی تیم با کیفیتی است و در جدول بالاتر از ماست و این بازی برای ما حیاتی است اما من به بازیکنانم اعتماد دارم، اما مهم‌تر از نتیجه بازی فردا، روحیه و ذهنیت ماست، با روحیه و عملکرد با کیفیت و کمی شانس برنده خواهیم بود.
 
 
🔸در مورد نتایج آرسنال مقابل تیم‌های بزرگ جزیره:
ما می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت و کیفیت بازیکنانمان، تاریخ جدیدی را رقم بزنیم، این پروژه را با اعتماد به بازیکنان و نگاه مثبت آغاز کردیم.
 
 
🔸در مورد پرگل بودن بازی‌های لیورپول و آرسنال:
من این موضوع را شنیدم اما آنچه برای ما مهم است لذت بردن هوادارانمان از بازی و لذت بردن خودمان از برد تیم است.
 
 
🔸در مورد آینده‌ی رمزی:
برای من مهمترین مسئله تمرکز او در تمرینات و بازی فردا است.
 
 
🔸چرا آرسنال در نیمه‌های دوم بیشتر گل می‌زند؟
ما نمی‌خواهیم این آمار را از دست بدهیم چون بازی‌های زیادی را در نیمه دوم بردیم اما تلاش می‌کنیم در نیمه اول هم بهتر شویم.
 
 
🔸چک یا لنو؟
هر دوی آنها عالی هستند و من از آنها راضی هستم.
 
 
🔸درباره‌ی جو آرسنال:
آرسنال همیشه یک خانواده و باشگاه بزرگ بوده است و من می‌خواهم این روابط را تقویت کنم، تمام بازیکنان باید از بودن در این خانواده احساس خوب و راحتی داشته باشند.
 
 
🔸شنبه تولد امری است؟
بازی با لیورپول مهم تر است می‌خواهم از یک بازی و برد عالی لذت ببرم.
 
 
🔸در مورد ایوبی:
ما می‌خواهیم باعث پیشرفت او شویم چون ظرفیت و کیفیت لازم را دارد، باید هر روز در تمرینات رویکرد خوب داشته باشد و اعتماد به نفس داشته باشد تا با کمک ما از نظر تاکتیکی و فردی پیشرفت کند، نصیحت من به او تلاش و تلاش و تلاش، تعهد کامل، رفتار حرفه‌ای و احترام و وحدت با هم تیم هاست.
 
 
🔸در مورد تاثیر ونگر بر امری:
قبل از من این باشگاه افتخارات و نکات مثبت زیادی داشته است و من برای ادامه و کمک به این مسیر در اینجا هستم، پس از آن می‌خواهیم یک آینده عالی و جدید بسازیم که در ابتدای این پروژه هستیم و زمان زیادی نیاز داریم اما در کنار این پروژه باید در هر بازی مانند بازی بزرگ فردا نمایش خوبی برای هواداران ارائه دهیم تا ایده ها و عملکردمان را ببینند و پیشرفت کنیم، اما ما می‌خواهیم و می‌توانیم یک تاریخ جدید و پرافتخار بنویسیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰