loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم ما هماهنگی خاصی پیدا کرده است
تیم ما هماهنگی خاصی پیدا کرده است

تیم ما هماهنگی خاصی پیدا کرده است

او در بازی دیشب با 7 بار دفع توپ، 2 بار توپ ربایی، 4 تکل موفق و 6 بار جبران اشتباهات و 1 بار قطع توپ، آمار خوبی را به ثبت رساند. او توانست با عملکرد نسبتا خوب خود مانع از درخشش و اثرگذاری سه مهاجم آماده لیورپول شود. او مصاحبه ای را با سایت رسمی آرسنال انجام داد و درباره بازی گفت:بازی پرسرعتی بود و ما کاملا میدانستیم که چه در انتظارمان هست و توانستیم سبک بازی را خود را  که همان واگذارکردن مالکیت توپ و تخریب حمله حریف و استفاده از فرصت ها بود را، تا حدود زیاد پیاده کنیم. بازی پا به پایی بود و هواداران را سرگرم کرد. نتیجه مساوی شد ولی من فکر کنم می توانستیم برنده بازی باشیم و اگر نمیتوانستیم گل مساوی را بثمر برسانیم واقعا نشان دهنده بدشانسی ما بود. ما مساوی کردیم ولی امیدوارم دفعه بعد بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

درباره انرژی مثبت هواداران...
بله قطعا. من فکر میکنم طرفداران امروز فوق العاده بودند. وقتی ما یک گل عقب بودیم، آنها با تشویق های خود روحیه ما را بالا بردند و ما از آن اعتماد به نفس گرفتیم. اگر همه با هم باشیم چیزی نمیتواند جلوی ما را بگیرد. ما فقط باید به این شرایط ادامه دهیم.

درباره اینکه او احساس میکند که آرسنال به سطحی رسیده که بار دیگر با امثال لیورپول رقابت کند...
لیگ انگلیس، یک لیگ پرفشار و رقابتی است. منچسترسیتی و لیورپول شروع خوبی داشته اند و ما نیز به راه درست رسیده ایم و ما باید راه خود را با اندوختن هرچه بیشتر امتیازات در لیگ ادامه دهیم و البته کسی نمیداند که در آینده چه چیزی در انتظارمان است.

درباره روحیه جنگندگی و همبستگی تیمی...
در تیم یک هماهنگی خاص و روحیه برنده ایجاد شده است. ما نمی خواهسم ببازیم و به جنگیدن تا لحظه آخر ادامه می دهیم. ما هیچ وقت تسلیم نمیشویم و می خواهیم به آنچه که واقعا شایسته آن هستیم برسیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰