loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 بیرمنگام 1 The Fa WSL
آرسنال 3 بیرمنگام 1 The Fa WSL

آرسنال ۳ بیرمنگام ۱ The Fa WSL

آرسنال و بیرمنگام در حالی در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که هر دو تیم کمترین میزان گل خورده را تا به اینجای فصل در اختیار خود داشتند و این مسئله نشان دهنده ی یک رقابت سخت برای هر دو تیم بود.

 

اولین فرصت را برای تیم بانوان آرسنال ، کتی مک کیب به دست آورد اما توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و بلافاصله پس از آن بازیکنان بیرمنگام موقعیتی را خلق کردند که با تکل به موقع و زیبای لیا ولتی نتوانستند از آن فرصت استفاده کنند.

 

پس از آن جردن نابز موقعیت هایی را روی دروازه ی بیرمنگام خلق کرد اما آنا برگر به خوبی از دروازه اش دفاع کرد. یکی از این موقعیت ها از فاصله ی 30 یاردی ایجاد شد و برگر توانست آن شوت سهمگین را نیز مهار کند.

 

ویویان میدیما نیز در صدد بود تا به خط حمله ی بیرمنگام نفوذ کند اما مثل دیدارهای قبل موثر واقع نشد. در ادامه همکاری اونز و میدیما باز هم جواب نداد و جردن نابز هم نتوانست راهی به جایی پیدا کند و توپهای او به خوبی توسط برگر مهار میشد. در نهایت نیمه ی نخست بدون گل به پایان رسید.

 

در نیمه ی دوم دقیقه ی 59 بث مید یک فرصت استثنائی برای نابز ساخت و انتظار میرفت این موقعیت به گل تبدیل شود و همین اتفاق افتاد و جردن نابز موفق شد به خوبی راه دروازه ی بیرمنگام را پیدا کند.

 

اما این دلخوشی برای توپچی ها فقط یک دقیقه دوام داشت و فولیس موفق شد دروازه ی پائولین پیرومنین را باز کند تا آرسنال در این دیدار نتواند مثل گذشته کلین شیتی را به ثبت برساند.

 

اگرچه آرسنال به ناگاه ار هم پاشید اما زود خودش را پیدا کرد و فوتبال خود را به نمایش گذاشت. بیرمنگامی ها با خطایی که در محوطه ی جریمه روی لیسا اونز انجام دادند با دست خودشان فرصت گلزنی را به توپچی ها دادند. دنیله ون د دنک موفق شد پنالتی را گل کند و آرسنال باز هم توانست در دقیقه ی 67 از حریف خود پیش افتد.

 

دقیقه ی 90 باز هم آرسنال دست از حملات مکرر خود بر نداشت و همین منجر شد جردن نابز ضربه ی نهایی را به خوبی به ثمر برساند . توپ او به دروازه ی بیرمنگام راه یافت و این دیدار با نتیجه ی 3-1 به نفع آرسنال به پایان رسید.

 

با کسب این پیروزی آرسنال با 7 برد پیاپی همچنان در صدر جدول قرار دارد و منچسترسیتی او را با فاصله ی کمی تعفیب میکند.

 

در ادامه دختران آرسنال باید 18 نوامبر به مصاف اورتون بروند.

 

WSL table

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۳۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰