loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشرفت در دوران امری محسوس است
پیشرفت در دوران امری محسوس است

پیشرفت در دوران امری محسوس است

امری با گفتن عبارت "نوشتن یک تاریخ جدید " در کنفرانس پیش از بازی با لیورپول با بیان این موضوع به نوعی خواست تا روحیه و ذهنیت بازیکنان را بالا ببرد تا بتواند رکورد آرسنال درسالهای اخیر را برار تیمهای بزرگ، بهبود بخشد.آرسنال پس از دریافت گل از لیورپول، با روحیه جنگندگی تیمی توانست به بازی برگردد و نتیجه تساوی رقم بخورد. این بدین معنی است که اکنون آرسنال پس از دو شکست برابر چلسی و منچسترسیتی، 14 بازیست که شکست نخورده و برنده 12 بازی از این تعداد نیز بوده است

هواداران در استادیوم امارات شعار " ما آرسنال خود را پس گرفته ایم!" سر میدادند و این تک امتیاز برابر لیورپول، می تواند نقطه شروع خوبی برای ادامه روند خوب تیم در بازیهای بزرگ باشد.

مهاجم سابق تاتنهام و مفسر تلویزیون، گری لینکر در این باره توئیتی با این مضمون منتشر کرد: من مجبور نیستم این حرف را بزنم اما باید بگویم که روند پیشرفت آرسنال زیرنظر امری، استثنایی بوده است.

امری در گفتگو با بی تی اسپورت گفت: من همیشه خواهان بردن هستیم اما تیم بزرگی را پیش رو داشتیم ولی من فکر میکنم که عملکرد خوبی را از خود نشان دادیم. ما آنها را تحت فشار قرار دادیم، ما در سرتاسر بازی، با حمایت هواداران و اجرای درست فرامین تاکتیکی، تیم برتر زمین بودیم. و البته فکر میکنم که هواداران ما از بازی رضایت داشتند و از نظر من یک نمایش تحسین برانگیز داشتیم. اما من 50 درصد خوشحال هستم چون علی رغم عملکرد خوب نتوانستیم برنده بازی باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Standard
بازدید: ۷۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰