loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت باهوش و توانمند است
لاکازت باهوش و توانمند است

لاکازت باهوش و توانمند است

الکساندر لاکازت به دلیل حمایت‌های اونای امری سرانجام توانسته است در آرسنال شکوفا شود، این نظر شولا آمئوبی اسطوره سابق نیوکاسل در مورد بازی‌های خوب لاکازت است.

این بازیکن فرانسوی توانست گل تساوی بخش آرسنال مقابل لیورپول را در دقایق پایانی به ثمر برساند و شمار گل‌های خود در لیگ را به عدد شش برساند، لاکازت فصل گذشته با مبلغ ۵۶ میلیون پوند از لیون به آرسنال آمد، اما در اولین سال حضور خود فصل نسبتاً ضعیفی را سپری کرد، او قبل از پیوستن به آرسنال موفق شده بود در چهار فصل متوالی از مرز بیست گل عبور کند و هواداران آرسنال امید زیادی به درخشش او داشتند، اما وی نتوانست تحت هدایت آرسن ونگر چندان تأثیرگذار نشان دهد.

شولا آمئوبی معتقد است آن روزها دیگر برای لاکازت تمام شده است و او چون هر هفته توسط امری به بازی گرفته می‌شود توانسته به شرایط خوب خود بازگردد:یک ضربه تمام کننده‌ی فوق‌العاده از الکساندر لاکازت شاهد بودیم، یک فرار عالی، یک پاس عالی از ایوبی و یک ضربه تمام‌کننده محشر، گمان می‌کنم بازی‌های خوب او به این دلیل است که هر هفته بازی می‌کند. این اتفاق فصل قبل رخ نداد و مدام به بازی گرفته نمی‌شد.

به عنوان یک مهاجم بسیار مهم است که پشت سر هم ‌بازی کنید و بدانید مربی به شما باور دارد، او تحت هدایت امری، هم حمایت مربی را دارد و هم اینکه هر هفته به بازی گرفته می‌شود و در نتیجه حالا می‌توانیم کیفیت بالای او را به نظاره بنشینیم، لاکازت کیفیت واقعی خودش را به تمام دنیا دارد نشان می‌دهد، او یک مهاجم باهوش و تمام کننده و در سطح جهانی است، فقط کافی است او بر روی کار خود متمرکز باشد تا در کار خود پیشرفت‌هایی به وجود آورد، شرایطی که امری برای پیشرفت لاکازت به وجود آورده است قابل تحسین است و لاکازت هم دارد مزدِ اعتماد امری را می‌دهد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۶۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰