loading
در حال بررسی درخواست شما
کریستال پالاس خواهان ولبک شد
کریستال پالاس خواهان ولبک شد

کریستال پالاس خواهان ولبک شد

قرارداد دنی ولبک 27 ساله در انتهای این فصل پایان میابد و هنوز قرارداد او با باشگاه تمدید نشده است. روی هاجسون مربی کرسیتال پالاس می خواهد برای پایان بحران گلزنی تیمش، او را به خدمت گیرد.

اونای امری مربی آرسنال از اینکه ولبک را در ترکیب دارد خوشحال است و او را جانشین خوبی برای دو مهاجم اصلی تیم یعنی اوبامیانگ و لاکازت میداند. اما باشگاه آماده است تا به پیشنهادات برای به خدمت گیری ولبک در ژانویه، گوش فرا دهد. با وجود اخبار نسبتا معتبر مبنی بر جدا شدن رمزی از باشگاه در آخر فصل و بدست نیاوردن سود از فروش او، بنظر می رسد آنها قصد ندارند که ولبک را هم در آخر فصل بصورت رایگان از دست دهند.

حضور مداوم در تیم اصلی کریستال پالاس، پیشنهاد خوبی برای قانع کردن او برای پیوستن به کریستال پالاس میباشد. او تنها در یک بازی در لیگ امسال در ترکیب اصلی آرسنال بوده است و او در کارابائو کاپ و لیگ اروپا در مجموع 6 بازی 5 گل بثمر رسانده است. اما کریستال پالاس در 11 بازی خود در لیگ تنها 8 گل بثمر رسانده است و تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد.

هاچسون بسیار به ولبک اعتقاد دارد و این را می توان از فرصت بازی دادن به ولبک در زمان مربیگری تیم ملی انگلیس دید. او 25 بار از ولبک در ترکیب تیم ملی استفاده کرده بود که بخش اعظمی از 42 بازی ملی ولبک میباشد.

ولبک در سال 2014 با مبلغ 16 میلیون پوند از منچستریونایتد به آرسنال تحت رهبری ونگر پیوست و حقوق هفتگی کنونی او 75 هزار پوند میباشد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۹۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰