loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی دیدار آرسنال و اسپورتینگ لیسبون
پیش‌بازی دیدار آرسنال و اسپورتینگ لیسبون

پیش‌بازی دیدار آرسنال و اسپورتینگ لیسبون

 
اونای امری پنجشنبه شب درحالی به مصاف اسپورتینگ خواهد رفت که اگر پیروز این دیدار شود، صعود آرسنال به مرحله بعدی از همین حالا قطعی خواهد شد.
 
اونای امری پس از کسب تساوی خانگی ١-١ درمقابل لیورپول، مورد تمجید اغلب کارشناسان قرار گرفته و حالا آرسنال در ١۴ بازی است که شکست‌ناپذیر بوده است.
 
یکی از این چهارده بازی، پیروزی خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون با تک گل دنی ولبک بوده است که موجب شد جایگاه توپچی‌ها در این گروه تثبیت شود.
 
 
 اونای امری در این مورد گفته است: "البته، اولین چیزی که در ذهن داریم این است که به‌عنوان تیم اول دور گروهی را به پایان برسانیم، و این بازی بسیار مهمی خواهد بود زیرا در مقابل تیم دوم جدول به میدان می‌رویم و درصورت پیروزی، تیم اول این گروه خواهیم شد. این هدف مشخص ماست.
 
"ما به دو روش‌ تمرکزمان را حفظ می‌کنیم. ما لیگ اروپا را به عنوان یک جام، و همچنین راهی برای صعود به لیگ قهرمانان برای فصل آینده نگاه می‌کنیم.
 
 
روند پیروزی‌های سرمربی اسپورتینگ خوزه پسیرو در هفت بازی اخیر رفته رفته از به سمت شکست تغییر مسیر داده است و به غیر از باخت مقابل آرسنال، در لیگ داخلی در برابر پورتیموننزه نیز تن به شکست داده است.
 
اسپورتینگ درحالی به شمال لندن می‌آید که در بازی آخر خود پیروزی خفیف ٢-١ را مقابل سانتا کلارا کسب کرده است.
 
اخبار تیم
 
امری در این فصل با مصدومان بسیاری در ترکیب خود دست و پنجه نرم کرده است و حالا هم ناچو مونرئال را بدلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اختیار ندارد.
 
 
محمد الننی (ران پا) و کنستانتینوس ماوروپانوس (کشاله ران) از مصدومین قطعی هستند، درحالی که احتمالا پتر چک، دنی ولبک و اینزلی میتلند نایلز آمادگی لازم برای حضور در این دیدار را داشته باشند.
 
نانی، کاپیتان فعلی اسپورتینگ و ستاره سابق منچستر یونایتد در ترکیب حضور دارد و همچنین باس دُست بعد از مصدومیتش حالا می‌تواند به‌عنوان مهره‌ای کلیدی به ترکیب تیمش بازگردد.
 
 
این مهاجم هلندی از زمان حضورش در اسپورتینگ در سال ۲۰۱۶ بطور متوسط در هر بازی موفق به زدن یک گل شده است و با گل زنی از روی نقطه پنالتی در مقابل سانتا کلارا، این روند را از سر گرفته است.
 
 
پیش‌بینی چارلی نیکولاس
 
آرسنال دور قبل نتیجه بسیار خوبی را در پرتغال کسب کرد که جایگاهشان را در این رقابت‌ها تثبیت کرد و حالا وقت آن است که کار صعود را یک سره کند. امری چندین تغییر را در ترکیب خود اعمال خواهد کرد و امثال آرون رمزی از ابتدا به میدان خواهند رفت و احتمالاً اوبامیانگ هم علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی نخواهد داشت؛ باوجود چند تغییر بازهم آرسنال تیم قدرتمندی به‌نظر می‌رسد.
 
پیش‌بینی چارلی: ۳-۱ به سود آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۶
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۳۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰