loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان زندگی جو مونتمورو از زبان خودش (قسمت اول)
داستان زندگی جو مونتمورو از زبان خودش (قسمت اول)

داستان زندگی جو مونتمورو از زبان خودش (قسمت اول)

 

ساده بگویم، من یک مربی برنامه ریز هستم. همه چیز این ماموریت را دوست دارم.

 

من یک مربی اهل جار و جنجال نیستم که باشگاه را از یک تنگنایی نجات دهد و پس از آن ترک کند. این کار به ساخت یک گروه و پرورش ژن باشگاه است. این خیلی خیلی مهم است که همه در این ماموریت باشند و همه در این پروسه مشارکت داشته باشند تا دستاورد خیلی ویژه ای داشته باشند. آن چیزیست که فکر میکنم همه میخواهیم در آرسنال به دست آوریم.

 

تمام علاقه ی من به فوتبال به جام جهانی 1978 باز میگردد. آن زمان من یک پسر بچه ی 8 ساله بودم که بازی ها را در ملبورن استرالیا و با تلویزیون سیاه و سفید می دیدم. مسابقات در آرژانتین برگزار میشد و چون من اصلیت ایتالیایی داشتم هوادار تیم ایتالیا بودم و به بازی ها علاقمند شدم.

 

پس از آن به باشگاهی محلی به نام برانسویک یوونتوس ملحق شدم. یک باشگاه ایتالیایی برای کودکان  مهاجرانی چون من بود که والدینشان به استرالیا آمده بودند زیرا بعد از جنگ ، جنوب ایتالیا تخریب شده بود. چیزی که خیلی جالب است این است که نه پدرم و نه برادرانم علاقه ای به فوتبال نداشتند بنابراین من خودم باید به تتنهایی به تمرینات میرفتم.

 

شما با این داستان آشنا هستید، داستانی که باید برای رسیدن به تمرین سوار اتوبوس شوید و پس از آن شبها دیروقت و پیاده به خانه برگردید. آن من بودم. اما من نسبت به بازی ها پرشور بودمو تا زمانی که به عضویت اولین باشگاه خود د سطح لیگ حرفه  ای در 16 سالگی درآمدم، سخت تلاش کردم. در آن زمان چند بازی در لیگ کشور انجام دادم و سپس در اواخر دهه ی 80  پیش از اینکه در سری سی 2 که در دهه ی 90 شناخته شده بود کار کنم چند    بازی را ایتالیا تجربه کردم 

 

Joe Montemurro

 

حدس میزنم شما از اینکه بدانید من از چه سبک بازیکنانی بوده ام شگفت زده خواهید شد و این از آن سبک سوال هاییست که در مقابل آن باید از تعادل بین خودخواه بودن و فروتنانه بودن حرف زد. من یک هافبک بودم اما تقریبا باید بگویم که از آن هافبک های عصبی و پرخاشگر نبودم. تقریبا شبیه به "رجیستا" که در سیستم ایتالیایی مفهوم مدیر را دارد بودم. بازیکنی که توپ را از عقب زمین میگیرد و بازی را شروع میکند.

 

فکر میکنم بازی در آن پست کمک کرد که کمی بیشتر با بازی آشنا شوم. همچنین بازی در کشورها و فرهنگ های مختلف. من تجربه ی حضور در سوویس و تیم جوانان  Neuchatel Xamax  را به مدت 6 ماه دارم. به فوتبال به سبکی دیگر نگاه میکردم و چالش جدیدی  با تاکتیک هایشان داشتم. ما با روش های خاصب بازی میکردیم و این هنوز هم ادامه دارد. من همواره به فوتبال سراسر جهان نگاه میکنم تا راه مربیگری خود را روشن کنم و این راههای متفاوت آموزش از زمانی که فوتبال خود را آغاز کرده ام، شروع شده است.  

 

 

ادامه دارد...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰