loading
در حال بررسی درخواست شما
راز موفقیت لوکاس توریرا در آرسنالِ امری چیست؟
راز موفقیت لوکاس توریرا در آرسنالِ امری چیست؟

راز موفقیت لوکاس توریرا در آرسنالِ امری چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید چرا خرید ۲۶/۴ میلیون پوندی آرسنال فراتر از انتظارات ظاهر شده است، در ادامه با صحبت‌های نایجل وینتربرن اسطوره‌ی سابق آرسنال همراه باشید.
 
لوکاس توریرا که در بازی مقابل لیورپول عنوان بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود کرد، با بازی سرسختانه خود مانع تسلط قرمزهای مرسی ساید بر توپ و میدان شد و به خوبی توانست آرسنال را در بازی نگه دارد، نایجل وینتربرن معتقد است ساده بازی کردن رمز موفقیت توریرا در آرسنال بوده است و همین امر باعث شده است تا به این اندازه در انجام وظایف محوله به خود اثرگذار نشان دهد.
 
نایجل وینتربرن اسطوره و مدافع سابق آرسنال و مفسر شبکه رادیویی لاو اسپرت در مورد این موضوع گفت:لوکاس توریرا بسیار بسیار ساده و در عین حال فوق‌العاده مؤثر و مفید بازی می‌کند، من همان موقعه که او را خریدیم گفتم اگر وی بتواند در همان سطحی که از او انتظار داریم در آرسنال بازی کند، حتماً خرید خارق‌العاده‌ای برای تیم خواهد بود.
 
وقتی در مورد لوکاس توریرا صحبت می‌کنیم به مردم می‌گویم 'تنها وقتی توپ را در اختیار دارد بازی او را رصد نکنید بلکه چند لحظه تأمل بفرمایید و وقتی مثلاً توپ پخش می‌کند یا در جای دیگری از زمین است، آن وقت است که می‌توانید چند چشمه از کارهایی را که در زمین می‌کند ببینید.لوکاس توپ را می‌گیرد، به بقیه پاس می‌دهد، با سرعت به جلو یا کناره‌های زمین می‌رود، اما همان زمان دارد پیش بینی می‌کند که ممکن است توپ دوباره به او برسد یا مالکیت آن از دست تیم در برود و آنگاه خود را به فضایی خالی می‌رساند که ممکن است توپ دوباره از آنجا سر در بیاورد، این هوش و قدرت بازی خوانی او خارق‌العاده است.
 
نایجل وینتربرن همچنین از انعطافی که آرسنال تحت هدایت اونای امری از خود نشان می‌دهد شگفت‌زده شده است، وی در ادامه افزود: امری تیم را رقابت‌پذیر کرده است و آنها را وادار کرده است تا تمرکز خود را حفظ کنند، این‌ها کارهایی است که امری برای آرسنال انجام داده است، شاید عملکرد تیم بی‌نقص و در حد کمال نباشد اما بازی‌های آنها به این سطح نزدیک است.
 
شاید مساوی کنند، شاید یک گل هم عقب بی‌افتند، اما تا انتها تلاش می‌کنند و با قدرت ذهنی فوق‌العاده‌ای به بازی باز می‌گردند، این هفته هم همین اتفاق افتاد، در بازی ماندند و خب البته ضربه الکساندر لاکازات هم بی‌نظیر بود و قدرت تمام کنندگی خودش را به رخ کشید.
 
بسیاری از هواداران از این صحبت می‌کنند که ترکیب تیم قابل پیش بینی نیست یا از قبل مشخص نیست تعویض‌ها چه کسانی خواهند بود و زمان انجام آنها کی خواهد بود، گمان می‌کنم وقتی در حال تماشای بازی هستید و مربی با خود می‌گوید الان لازم است تغییری ایجاد کنم اما مطمئن نیستم چه کسی را تعویض کنم، بسیار برای هواداران هیجان‌انگیز است، اونای امری ترسی از تعویض بازیکنان بزرگ ندارد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۶۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰