loading
در حال بررسی درخواست شما
امری از مصدومیت هولناک ولبک گفت...
امری از مصدومیت هولناک ولبک گفت...

امری از مصدومیت هولناک ولبک گفت...

در مورد مصدومیت دنی ولبک:
این مصدومیت بدترین خبر امروز بود، ما او را در این شرایط سخت تنها نخواهیم گذاشت، او خوب بازی می‌کرد و چند موقعیت خوب نیز داشت اما همان طور که دیدیم مصدومیت بدی برای او اتفاق افتاد، وقتی در بازی های مهم و درگیرانه بازی می‌کنید ممکن است چنین مصدومیت هایی رخ بدهد.


در مورد انتقال ولبک به بیمارستان:
بله، او بعد از خارج شدن از زمین مسابقه به بیمارستان منتقل شد و منتظر خبرهای جدید هستیم اما به نظر می‌رسید که مصدومیتش بسیار جدی باشد زیرا از ناحیه‌ی مچ پا مصدوم شد و مانند این بود که بخشی از استخوانش شکسته باشد.


وضعیت روحی تیم پس از پایان نیمه‌ی اول در رختکن به چه شکل بود؟
وقتی چنین مصدومیتی پیش می آید بازیکنان از نظر ذهنی تضعیف می‌شوند، ما سعی کردیم روی بازی متمرکز شویم و در نیمه‌ی دوم به آن اتفاق فکر نکنیم و موفق هم شدیم اما به محض اینکه بازی تمام شد همه سراسیمه جویای احوال ولبک شدیم.


ارزیابی شما از تیم اسپورتینگ لیسبون:
اسپورتینگ مانند دیگر تیم های پرتغالی یک تیم جنگنده است و همانطور که امروز دیدیم در دفاع بسیار منظم عمل کردند، ما سعی داشتیم با حفظ آرامش موقعیت گلزنی درست کنیم اما اسپورتینگ کار را برای ما سخت کرده بود.


آیا نتیجه‌ی مساوی عادلانه بود؟
فکر می‌کنم اسپورتینگ لیسبون شایسته‌ی کسب یک امتیاز بود زیرا بسیار خوب و با برنامه بازی می‌کردند، ما در لیسبون توانستیم سه امتیاز ارزشمند از آنها بگیریم و هم اکنون در صدر جدول  هستیم و می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم.


با توجه به اینکه به مرحله‌ی حذفی لیگ اروپا صعود کرده‌اید آیا در دو بازی باقی مانده تیم اصلی استراحت خواهد کرد؟
ما سعی می‌کنیم که بازیکنان مناسب را در پست های مناسب به کار ببریم و فعلا به بازی در برابر ولورهمپتون فکر می‌کنیم اما قطعا برخی بازیکنان جوانتر نیاز دارند تا به میدان بروند و اعتماد به نفس آنها بیشتر شود.


در مورد مصدومیت استفان لیختشتاینر:
مصدومیت استفان برنامه‌ی ما را تغییر داد، قصد داشتم از انکتیا استفاده کنم، اما با توجه به مصدومیت به دفاع راست نیاز داشتم بنابراین نایلز به بازی آمد و البته خوشحالم که او توانست چند دقیقه بازی کند و اعتماد به نفسش افزایش پیدا کند و با ریتم تیم هماهنگ شود، فکر می‌کنم مصدومیت استفان کشیدگی عضله باشد و باید بررسی های بیشتر روی او انجام بگیرد.


در مورد آینده‌ی ولبک با توجه به مصدومیت جدی پیش آمده برای او:
دنی یک شخصیت بسیار خوب و محبوبی دارد و همیشه تمام توانش را برای کمک به تیم گذاشته است، این مصدومیت یک اتفاق بد برای او، ما و همه‌ی کسانی که او را دوست داشتند بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰