loading
در حال بررسی درخواست شما
آینده دنی‌ولبک به چه شکلی رقم میخورد ؟!
آینده دنی‌ولبک به چه شکلی رقم میخورد ؟!

آینده دنی‌ولبک به چه شکلی رقم میخورد ؟!

مصدومیت شدید ولبک در بازی دیشب باعث شد تا وضعیت آینده این مهاجم انگلیسی بیش از پیش مورد سوال قرار بگیرد.

قرارداد این بازیکن ۲۷ ساله، در تابستان سال آینده به پایان می رسد و بازی دیشب، احتمالا آخرین حضور او با پیراهن آرسنال بود، البته باید تا اظهار نظر متخصصان درباره مدت مصدومیت او، نتیجه گیری قطعی نکرد ولی با توجه به اینکه قطعا پای او شکسته است، باید گفت که او حداقل در حدود ۴ تا ۶ ماه به دور از میادین خواهد بود، او شانس کمی دارد تا به بازی دیگری از این فصل فوتبال برسد.

ولبک در شمال لندن، بازیکن محبوبی است اما سران باشگاه آرسنال پیش از این قصد نداشتند قرارداد او را تمدید کنند، با اتفاقی که دیشب افتاد، شاید باشگاه احساس کند که نباید او را در این شرایط سخت تنها گذاشت و تا بهبود کامل او، قراردادش را تمدید کند.

مشابه چنین شرایطی برای سانتی کازورلا پیش آمد که ونگر در آن زمان، قرارداد او را یک سال تمدید کرد تا بتواند بدون فشار و دغدغه تمرکز خود را بر بهبود خود بگذارد و کازورلا از بابت این موضوع در تربیون عمومی از آرسن ونگر تشکر ویژه کرد.

آیا سران باشگاه آرسنال چنین کاری را برای ولبک هم انجام خواهند داد؟ باید صبر کرد و دید که باشگاه در مقابل فشار هواداران و رسانه‌ها برای حمایت از ولبک و قرار نگرفتن ولبک در فشار، چه می‌کند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۱,۸۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰