loading
در حال بررسی درخواست شما
ماتا دوباره به تیم امری می‌آید ؟!
ماتا دوباره به تیم امری می‌آید ؟!

ماتا دوباره به تیم امری می‌آید ؟!

هافبک اسپانیایی تیم منچستر یونایتد خوان ماتا ،  در حالی به ۸ ماه آخر قراردادش با این تیم نزدیک میشود که هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی دریافت نکرده است و اگر توافقی انجام نشود در پایان فصل میتواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند .

خوان ماتا که ۱۴۰ هزار پوند در هفته دریافت میکند یک گزینه ی خوب برای تقویت خط هافبک آرسنال است و اونای امری سرمربی تیم هم در فکر همکاری مجدد با این بازیکن سابق خود در تیم والنسیا است .

خوان ماتا در کتاب خود درباره‌ی اونای امری اینگونه مینویسد :من مربیان زیادی داشتم اما چیزی که درباره ی امری خاص بود و بعد از او تجربه نکردم شیوه ی توضیح تاکتیک او بود . او چندین کلمه ، اصطلاح و استعاره بکار میبرد و روی تخته مینوشت سپس هر کدام را جدا توضیح میداد تا ملکه‌ی ذهن شود .او یک معلم است.او از صحبت کردن و راهنمایی خسته نمیشود و همیشه حواسش به شما است .
در جلسات تمرین گاهی برمیگردد و بطور تصادفی از شما سوال میپرسد یا میخواهد که نظرتان را بگویید مانند اینکه در یک سمینار هستید.
در خاطر دارم بعد از یک باخت بد در والنسیا همه شروع به انتقاد کردن از ما کردند و ما (بازیکنان) با خواندن اخبار ناامید شدیم، امری بازیکنان را جمع کرد و گفت فقط وقتی خوب کار کرده‌اید و پیروز شده‌اید اخبار را دنبال کنید. نباید اجازه دهید انتقادات شما را عصبی و ناامید کند وگرنه در همین حالت باقی میمانید.
امری یکی از معدود مربیانی بود که در این‌باره با بازیکنان صحبت میکرد و شما باید بازیکن حرفه‌ای باشید تا بدانید انتقادات چقدر میتواند بازیکن را از لحاظ روانی تحت فشار قرار دهد .او عاشق تفکر مثبت است و باور دارد باعث افزایش انرژی تیم میشود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۷۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰