loading
در حال بررسی درخواست شما
رم : بازیکنی برابر رمزی نمیدهیم
رم : بازیکنی برابر رمزی نمیدهیم

رم : بازیکنی برابر رمزی نمیدهیم

مونوچی مدیر ورزشی رم هرگونه انتقال قرضی پاتریک شیک به آرسنال در ازای خرید آرون رمزی از این تیم را تکذیب کرد.

میرور فوتبال چند روز قبل در گزارشی از علاقه آرسنال به مهاجم تیم رم پس از مصدومیت دنی ولبک پرده برداشته بود، حالا به نظر می‌رسد شرایط بدین سادگی نیست و رم علاقه‌ای به جدایی مهاجم ۲۲ ساله خود ندارد ولی انتقال آرون رمزی به استادیو المپیکو را جدا پیگیری می‌کند.شایعات پیرامون تعویض بازیکن میان دو باشگاه در رسانه‌ها گرم بود اما مونچی این شایعات به کل را رد می‌کند، در این معامله قرار بود شیک به صورت قرضی به آرسنال و رمزی به صورت رایگان به رم بپیوندد!

مونچی در صحبت با جانلوکا دی مارزیو در مورد این‌ موضوع گفت:پاتریک شیک؟ ما به او اعتماد کامل داریم و قرار نیست، به صورت قرضی و یا به صورت دائمی به جایی برود.

این خبری ناگوار برای اونای امری بود که امید داشت پس از مصدومیت ولبک بتواند تیم خود را در ژانویه تقویت کند، ولبک که در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون دچار شکستگی از ناحیه استخوان مچ پا شده بود، دیگر در ادامه فصل قادر به همراهی آرسنال نیست و پاتریک شیک ستاره اهل جمهوری چک باشگاه رم ذخیره خوبی برای الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ به نظر می‌رسد، رمزی احتمالاً تا انتهای فصل در آرسنال خواهد ماند و رم باید برای به دست آوردن این بازیکن ولزی با باشگاه‌های زیادی رقابت کند، منچستر یونایتد، چلسی، لیورپول، میلان، یوونتوس از دیگر مشتریان رمزی محسوب می‌شوند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۹۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰