loading
در حال بررسی درخواست شما
 سانچو و نلسون ، دوستان دوران کودکی
 سانچو و نلسون ، دوستان دوران کودکی

سانچو و نلسون ، دوستان دوران کودکی

جیدن سانچو بازیکن سابق منچستر سیتی و نلسون بازیکن کنونی آرسنال جوانان ۱۸ ساله انگلیسی شاغل در بوندسلیگا هستند که با عملکرد خوب خود توجه زیادی را جلب کرده اند ،این دو بازیکن جوان در مجموع توانسته اند ۱۱ گل به ثمر برسانند و ۸ پاس گل بدهند و یک کری خوانی جذاب برای عملکرد بهتر بین آن ها در جریان است .این دو دوست دوران کودکی که در تیم زیر ۱۱ ساله های ساوتورک لندن بازی میکردند توانستند در یک رویداد فوتبالی در سال ۲۰۱۱ در لندن قهرمان شوند و جرقه ی دوستی آن ها از همان زمان زده شد .
 
 
عملکرد نلسون و سانچو در تمامی مسابقات این فصل
                                                  سانچو و نلسون ، دوستان دوران کودکی
 
سانچو : من و نلسون دوست های دوران کودکی هستیم و تقریبا با هم بزرگ شده ایم   یک حس برادرانه قوی بین ما جریان دارد . من نلسون را دوست دارم و او هم همینطور ، ما سعی میکنیم به بهتر شدن هم کمک کنیم و مدام با هم در ارتباط هستیم . سعی میکنیم با هم رقابت دوستانه انجام دهیم ، اگر  یکی از ما بهتر عمل کند باعث می شود دیگری تلاشش را چند برابر کند.
 
ریس نلسون : ما یک گروه چت در شبکه ی اجتماعی داریم . من ، سانچو و چند بازیکن جوان دیگر . برای مثال وقتی سانچو گل میزند یا پاس گل میدهد توی گروه میگوید نلسون ببینم تو میتوانی بهتر عمل کنی و همین باعث میشود تلاش ما چند برابر شود.تقریبا هر روز به هم پیام میدهیم و یکدیگر را تشویق میکنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم . یک رقابت سالم بین ما جریان دارد ، ما رقیب هم نیستیم بلکه سعی میکنیم به هم کمک کنیم."
 
 
نلسون درباره ی بازگشتش به آرسنال :آرسنال باشگاه دوران کودکی من است و از 8 سالگی در آن هستم یعنی الان حدود 10 سال از حضورم در این باشگاه میگذرد .میخواهم با قدرت به آرسنال برگردم ، فکر میکنم چند ماه یا حتی یکسال دیگر اگر در هافنهایم بمانم میتوانم بازیکن بهتری شوم چون اعتماد به نفسم بیشتر شده است و به مراتب بازیکن بهتری نیز شده ام .میخواهم اسطوره ی باشگاه آرسنال شوم و برای تیم ملی کشورم هم  مفید باشم .

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۳
به قلم novin khodhal
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : BBC Sport
بازدید: ۲,۷۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰