loading
در حال بررسی درخواست شما
آرون رمزی در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ
آرون رمزی در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

آرون رمزی در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

آرون رمزی هافبک ولزی آرسنال در پایان فصل قراردادش با تیم به پایان میرسد و به نظر میرسد باشگاه برنامه ای برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد بنابراین او میتواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد آرسنال را ترک کند .

 
 
باشگاه های زیادی از جمله چلسی و لیورپول از لیگ جزیره خواهان به خدمت گرفتن او شده اند اما با توجه به خبری که نشریه Independent منتشر کرده است به نظر میرسد بایرن مونیخ رقابت برای جذب این هافبک 27 ساله را پیروز شده است و باید منتظر انتقال او با یک قرارداد بلند مدت از ابتدای فصل آینده به آلینز آرنا باشیم .
 
 
باشگاه بایرن مونیخ نتوانسته این فصل بوندسلیگا را با اقتدار شروع کند و با هفت امتیاز اختلاف با رقیب دیرینه ی خود بورسیا دورتموند در صدر جدول ، توانسته است در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد .
 
با توجه به عدم کسب نتایج قابل قبول و تحت فشار بودن نیکو کواچ سرمربی این تیم ، بایرن مونیخ به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت جدید است تا بتواند به ترکیب ایده آل خود برسد .
 
آرون رمزی در ماه مارس ۲۰۱۴ یک قرارداد ۵ ساله با باشگاه امضا کرد و در حالی که به نظر میرسید دو طرف برای تمدید قرارداد جدید به توافق رسیده اند اما باشگاه آرسنال قراردادش را پس گرفت و به رمزی اعلام کرد میتواند باشگاه را در پایان فصل ترک کنند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۴
به قلم novin khodhal
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Independent
بازدید: ۱,۳۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰