loading
در حال بررسی درخواست شما
میگوئل آلمیرون زیرنظر لندنی‌ها
میگوئل آلمیرون زیرنظر لندنی‌ها

میگوئل آلمیرون زیرنظر لندنی‌ها

مدیر برنامه‌های میگوئل آلمیرون می‌گوید که او دوست دارد تا در لیگ برتر انگلیس بازی کند، این بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه‌ای از ماه‌ها پیش به آرسنال، تاتنهام و وستهام لینک شده است، او نقش کلیدی در پیروزی‌های اخیر تیم آتلانتا و رسیدن این تیم به فینال کنفرانس شرق، لیگ فوتبال ایالات متحده، داشته است.

همکاری آلمیرون با مهاجم آتلانتا، جوزف مارتینز، باعث شد تا این تیم رکورد گل زده خود در یک فصل را بشکند و برای دومین سال متوالی به مقام دوم لیگ در کنفرانس شرق برسد و به فینال برسد، نام این بازیکن در تیم منتخب لیگ فوتبال ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است.

مدیر برنامه‌های آلمیرون، دنیل کمپس، بدون بیان زمان مشخصی گفت که آلمیرون علاقه دارد تا در لیگ برتر انگلیس بازی کند، او در گفتگو با ای ام ۱۰۸۰ پاراگوئه گفت:علاقه‌هایی برای جذب آلمیرون وجود دارد و سه باشگاه انگلیسی به شدت به دنبال جذب او هستند، هنوز چیزی قطعی نیست اما او قطعا در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد.

احتمال اینکه میگوئل آلمیرون در نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ برتر شود وجود دارد، پیش از این گفته شده بود که آرسنال با مبلغ ۱۱ میلیون پوند، می‌خواهد تا این هافبک پاراگوئه‌ای را جذب کند، اما رئیس باشگاه آتلانتا، دارن ایلز، سریعا به این پیشنهاد واکنش نشان داد و گفت:او حداقل سه برابر مبلغی که پیشنهاد داده شده است، ارزش دارد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal
بازدید: ۱,۰۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰