loading
در حال بررسی درخواست شما
توریرا در اوج جوانی، محبوب دل آرسنالی‌ها
توریرا در اوج جوانی، محبوب دل آرسنالی‌ها

توریرا در اوج جوانی، محبوب دل آرسنالی‌ها

لوکاس توریرا می گوید، او هنوز باور نکرده است که چیزی که در این فصل برای او رخ داده است، رویا نیست. این بازیکن 22 ساله اروگوئه ای در تابستان امسال با مبلغ 27 میلیون پوند از سمپدوریا به آرسنال پیوست و در این فصل عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است. او در ابتدا در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفت ولی سپس با عملکرد خوب خود باعث شد تا جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم تثبیت کند و از زمانی که در ترکیب تیم قرار گرفته است تاکنون آرسنال متحمل شکستی نشده است.

توریرا در حال حاضر در بین هواداران آرسنال بسیار محبوب شده است و جمعه شب در ورزشگاه امارات، در قالب تیم اروگوئه در بازی دوستانه ای به مصاف برزیل خواهد رفت. او این فرصت را دارد که در ورزشگاه اختصاصی آرسنال در قالب تیم ملی اش بازی کند و این یک فرصت خاص برای او خواهد بود.

برای این مرد اروگوئه ای، این فصل فرصت خاصی بوده است و آن چیز فوق العاده ای که برای او در این فصل رخ داده است را به سختی می تواند باور کند. او در این باره گفت: وقتی که من به باشگاه آمدم آنها به من گفتند که کمد لباسهایت در بین کمد اوزیل و کمد لاکازت قرار دارد. من هیچوقت نمیتوانستم چنین چیزی را تصور کنم. من در 22 سالگی به جایگاهی رسیدم که واقعا تصور آن هم برایم سخت بود. من برای رسیدن به جایگاه کنونی ام بسیار سختی کشیدم. و بدین دلیل است که من از جایگاه کنونی ام بسیار لذت میبرم. اوزیل و لاکازت بازیکنان و انسانهای ویژه ای هستند. آنها با قابلیتهای خود کیفیت بالایی را رای تیم به ارمغان آورده اند. آنها هر بازی به تیم ریتم و ضرباهنگ می بخشند.لاکازت در فرم گلزنی عالیی قرار گرفته است، اما چیزی که ما میدانیم این است که اوزیل نیز بازیکن سطح بالا و با کیفیتی است. اگر شما توپ را به او برسانید، او به سختی توپ را لو می دهد. او بسیار ساده و موثر بازی میکند و کیفیت بالای او باعث اطمینان خاطر ما می شود. به عنوان یک هافبک باید بگویم که اگر به او پاس دهم واقعا می توانم احساس آرامش کنم، زیرا او میداند که با توپ چه باید بکند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Football London
بازدید: ۹۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰