loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان سوپر لیگ اروپا ادامه دارد
داستان سوپر لیگ اروپا ادامه دارد

داستان سوپر لیگ اروپا ادامه دارد

موضوع سوپرلیگ اروپا را مجله در اشپیگل آلمان مطرح کرد و گفت که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی می خواهند تا بدلیل نارضایی از به اشتراک گذاشتن سودهای حق پخش و مسائل مرتبط با آن با شرکتهای متعدد فوتبالی، مخفیانه قصد دارند که رقابتهای جدیدی را شکل دهند.

بر اساس اسناد و ایمیل هایی که از طریق فوتبال لیکس به دست اشپیگل رسیده است، نام 11 باشگاه شامل: چلسی، لیورپول، منچستر یونایتد، منچسترسیتی و آرسنال به همراه 5 تیم دیگر، رقابتهای 16 تیمیی را تشکیل دهند. این رقابتها قطعا ضربه بزرگی به لیگهای کشوری شامل لیگ برتر انگلیس و نتیجتا بر رقابتهای لیگ قهرمان اروپا، خواهد زد.

وینای ونکتشام، مدیر اجرایی آرسنال می گوید که آرسنال علاقه مند است تا در گفتگوها برای تشکیل یک لیگ جدید شرکت کند ولی علاقه ای ندارد تا لیگ برتر را ترک کند. او گفت:آرسنال هیچگاه علاقه ای نداشته است تا در هیچ رقابتی که منجر به تضعیف لیگ برتر شود، شرکت کند. لیگ برتر انگلیس برترین لیگ برترین رشته ورزشی دنیاست. ما نمی خواهیم اقدامی انجام بدهیم تا منجر به آسیب رساندن به لیگ برتر شود. وقتی مردم درباره سوپرلیگ اروپا صحبت می کنند، در واقع موضوع بزرگ و بسیطی را مطرح می کنند. آنها بلافاصله به انتهای ماجرا نگاه می کنند، اما ما هنوز ابتدای موضوع هستیم.

من مقاله ای را دیدم که در آن نوشته بود که آرسنال می خواهد از لیگ کناره گیری کند، ما هیچ وقت چنین قصدی نخواهیم داشت، اما علاقه داریم تا در مذاکرات لیگ جدید هم حضور داشته باشیم و خواسته های خود را دنبال کنیم. حضور در مذاکرات لزوما به این معنا نخواهد بود که ما از آنها حمایت خواهیم کرد.

پیش از این رائول سانلهی، مدیر فوتبال باشگاه آرسنال، زمانیکه در بارسلونا بود نیز نیم نگاهی به سوپرلیگ اروپا داشت. او اعتقاد دارد و میگوید تا اجرایی شدن هرگونه اصلاحات در این زمینه هنوز راه زیادی در پیش  است و بازنگری شرایط لیگ قهرمانان توسط یوفا، هرگونه تهدید را برای صدمه زدن به رقابتها را از بین می برد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۶۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰