loading
در حال بررسی درخواست شما
په‌په، اوندر، مالکوم، سار، آمپوما، کدامیک به آرسنال می‌پیوندد؟
په‌په، اوندر، مالکوم، سار، آمپوما، کدامیک به آرسنال می‌پیوندد؟

په‌په، اوندر، مالکوم، سار، آمپوما، کدامیک به آرسنال می‌پیوندد؟

برکسی پوشیده نیست که آرسنال در این فصل در کناره‌های زمین دچار مشکل بوده است، بنابراین کدام بازیکن با حضور خود می‌تواند در این زمینه مفید واقع شود؟
 
هنریک میخیتاریان از فرم مناسبی برخوردار نیست و الکس ایووبی هم تنها در زمان حضورش در سمت چپ عملکرد مناسبی دارد. اما این جایگاه توسط اوبامیانگ اشغال شده است و میانه یا سمت راست زمین جایگاه مناسبی برای ایووبی نیست. با خروج نلسون از آرسنال بصورت قرضی، گزینه‌های توپچی‌ها در کناره‌ها بسیار محدود است، خصوصا در سمت راست میدان.
 
بیایید نگاهی بیاندازیم به بازیکنانی که شایعه حضورشان در نیم فصل دوم در رسانه‌ها مطرح می‌شود و احتمالاً در فهرست خرید مدیر ورزشی باشگاه یعنی اسون میسلینتات قرار دارند.
 
١. نیکولاس په‌په
 
 
  • سن: ٢٣
  • پست: وینگر راست
  • تاریخ قرارداد: ۲۰۲۲
  • باشگاه: لیل
  • ارزش تخمینی: ۲۲.۵ میلیون پوند
 
رسانه‌ها در چند هفته اخیر شدیدا این بازیکن را به آرسنال لینک کرده‌اند. خصوصاً حالا که آمار هشت گل زده و شس پاس گل، به همراه کسب چند پنالتی، آن هم تنها در ۱۴ بازی را از خود به ثبت رسانده است.
 
با مصدومیت شدید دنی ولبک، آرسنال مجبور است تا در برنامه‌ نقل و انتقالاتی خود بازنگری کند، و په‌په را زودتر از موعد مورد نظرش جذب کند. خود این بازیکن هم لینک شدن به آرسنال، بایرن مونیخ و دورتموند را نشانه خوبی دانسته است.
 
مشکل اینجاست که شروع طوفانی این بازیکن باشگاهش را نسبت به فروش او حساس کرده است. مدیر عامل لیل جرارد لوپز و معاونش مارک اینگلا، آشکارا در این مورد صحبت کرده‌اند که تا پیش از تابستان قصد فروش این بازیکن را ندارند.
 
خواهیم دید که آرسنال تغییری در برنامه خود اعمال خواهد کرد یا نه، اما پیش از آن بیایید به چند گزینه جایگزین نگاهی بیاندازیم.
 
۲. چِنگیز اوندر
 
 
  • سن: ٢۱
  • پست: وینگر راست
  • تاریخ قرارداد: ۲۰۲۲
  • باشگاه: آاِث رم
  • ارزش تخمینی: ۲۴.۳ میلیون پوند
 
اوندر در این فصل شروع خیره‌کننده‌ای داشته است و در ۱۴ بازی سه گل به‌ثمر رسانده و پنج پاس گل داشته است. در چند هفته گذشته اخبار مختلفی درمورد علاقه آرسنال نسبت به جذب این بازیکن منتشر شده است، که از صحت آنها نمی‌توان به‌سادگی اطمینان حاصل کرد. هرچند می‌توان حدس زد که علاقه‌ای از سمت توپچی‌ها وجود دارد.
 
اخیرا در گزارشی از ESPN شایعه علاقمندی اونای امری نسبت به جذب بازیکنی از آاِث رم مطرح شده است. البته آرسنال تنها مشتری مطرح شده در این خبر نیست و نام‌هایی همچون منچسترسیتی و تاتنهام نیز به چشم می‌خورد. به‌علاوه اینکه به‌نظر می‌رسد این بازیکن ٢١ ساله موافق انتقال زمستانه نیست.
 
همانطور که در این گزارش اشاره شده، رم به‌دنبال ارائه قراردادی جدید به بازیکن جوانش است. گرگ‌ها می‌خواهند یک بند آزادسازی در حدود ۴٠ الی ۵٠ میلیون پوندی برای این بازیکن در نظر بگیرند.
 
حتی در این صورت هم این بازیکن از توان مالی آرسنال خارج نخواهد شد، به توجه به اینکه باشگاه برای خرید مسوت اوزیل، الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ بیش از ۴۰ میلیون پوند هزینه کرده است. شاید توپچی‌ها به فکر این باشند که پیش از امضا قرارداد جدید با رم، این بازیکن جوان را جذب کنند. خواهیم دید.
 
۳. مالکوم
 
 
  • سن: ٢۱
  • پست: وینگر راست
  • تاریخ قرارداد: ۲۰۲۳
  • باشگاه: بارسلونا
  • ارزش تخمینی: ۴۰.۵ میلیون پوند
 
بسیار دشوار است که بخواهیم مقاله‌ای درمورد وینگرهایی که تابستان گذشته به آرسنال لینک شده‌اند بنویسیم و نامی از مالکوم نیاوریم.
 
تا ژانویه قبل، زمانی که او هنوز برای بوردو توپ می‌زد، رسانه‌ها شدیداً این بازیکن برزیلی را به آرسنال و تاتنهام لینک می‌کردند. در تابستان مجدداً این شایعات ادامه داشتند، تا اینکه او درنهایت به بارسلونا رفت.
 
شاید فکر کنید که این پایان ماجراست، اما بازی‌های محدود مالکوم در بارسلونا موجب نارضایتی این بازیکن شده است.
 
بعد از تنها ۲۵ دقیقه بازی در ترکیب بارسلونا، در اواخر ماه اکتبر شایعاتی به گوش می‌رسید که مدیر اجرایی بارسلونا یعنی اسکار گرائو در حال بررسی فروش این بازیکن است. رسانه‌های اسپانیایی می‌گفتند خود این بازیکن هم بدلیل زمان کوتاه بازی کردنش خواهان خروج از باشگاه است.
 
اگرچه، در ادامه وضعیت اندکی بهتر شد و این بازیکن در لیگ قهرمانان به میدان رفت و توانست زمان اندکی هم در لیگ داخلی به میدان برود. البته در بازی مقابل بتیس درحالی که ۲-۰ عقب بودند در دقیقه ۵٧ تعویض شد.
 
باید صبر کنیم و ببینیم این مشکلات موجب خروج او از بارسا می‌شوند یا زمان بیشتری برای بازی در اسپانیا پیدا می‌کند. تا آن موقع آرسنال صبر می‌کند.
 
۴. اسماعیل سار
 
 
  • سن: ٢۰
  • پست: وینگر چپ
  • تاریخ قرارداد: ۲۰۲۱
  • باشگاه: رن
  • ارزش تخمینی: ۱۲.۶ میلیون پوند
 
پست تخصصی سار در وب‌سايت ترنسفر مارکت وینگر چپ اعلام شده است، اما او در این فصل در تیم رن در تمام پست‌های هجومی به میدان رفته است. از مهاجم نوک گرفته تا وینگر چپ و راست، همینطور هافبک چپ و راست. نکته جالب اینجاست که در تمام این پست‌ها موفق به گلزنی شده است، و مشخص است که توانایی بالایی در وقف دادن خود با نیاز تیمش دارد.
 
در مجموع، سار در ۱۶ بازی برای تیمش که در نیمه پایین جدول لوشامپیونه جای دارد، موفق به زدن پنج گل و ثبت یک پاس گل شده است که اصلاً رکورد نامناسبی نیست. همچنین ماه گذشته Mirror در گزارش خود اعلام کرد که اسون میسلینتات این بازیکن را زیر نظر دارد.
 
این ستاره ۲۰ ساله سنگالی در جام‌جهانی بود که نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد، و حالا استعدادیاب‌های بزرگترین باشگاه‌های اروپا او را زیر نظر گرفته‌اند. به‌غیر از آرسنال، اینترمیلان هم جزو مشتریان این بازیکن است.
 
تخصص اصلی سار در قدرت دریبلینگ و پاس‌های عمقی است، و ضربات آزاد زیادی برای تیم خود کسب می‌کند، و از آن سبک وینگرهایی است که مناسب توپچی‌ها هستند. او نسبت به دیگر گزینه‌ها اندکی جوان‌تر و ارزان‌تر است و می‌تواند گزینه‌ای منطقی برای ژانویه به‌شمار رود.
 
۵. نانا آمپوما
 
 
  • سن: ٢۲
  • پست: وینگر چپ
  • تاریخ قرارداد: ۲۰۲۱
  • باشگاه: Waasland-Beveren
  • ارزش تخمینی: ۱.۳۵ میلیون پوند
 
آمپوما در لیگ حرفه‌ای بلژیک توپ می‌زند، بنابراین بازیکنی نیست که نامش به گوش عده زیادی خورده باشد.
 
اگرچه این بازیکن جوان در این فصل عملکرد چشمگیری داشته است، و در ۱۴ بازی موفق به ثبت پنج گل و سه پاس گل شده است، که تعدادی از آنها مقابل تیم‌های بزرگ بلژیک بوده‌اند؛ مانند پاس گلش مقابل کلوب بروژ یا دو گلی که مقابل صدرنشین لیگ یعنی خنک به ثمر رساند.
 
این وینگر اخیرا از علاقه‌اش برای بازی در آرسنال صحبت کرده است، و به رسانه‌ها گفته است که از کودکی سبک بازی آرسنال را می‌پسندند. او گفته است که پیوستن به آرسنال مانند محقق یک رؤیا است.
 
در تابستان نیز این بازیکن جوان به تیم ملی کشورش غنا نیسی دعوت شد و به روند پیشرفت خود ادامه می‌دهد. پیوستن این بازیکن به آرسنال می‌تواند موفقیت دیگری در این زمینه به‌شمار برود، اما باید ببینیم این بازیکن جایی دل برنامه‌های نقل و انتقالاتی میسلینتات دارد یا نه.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۳۰
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Cannon
بازدید: ۱,۵۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰