loading
در حال بررسی درخواست شما
فضایی برای هنر، بخش ریه ی آرسنال
فضایی برای هنر، بخش ریه ی آرسنال

فضایی برای هنر، بخش ریه ی آرسنال


باشگاه فوتبال آرسنال با افتخار ثبت رکورد 818,897 پوندی در جمع آوری کمک های خیریه برای بیمارستان کودکان "گریت اورماند استریت" که حرکت خیریه ی باشگاه در فصل 2009/10 به آن تعلق گرفته بود را اعلام می دارد. با تشکر از حمایت های بی حد و حصر طرفداران، بازیکنان، مدیران و پرسنل باشگاه برای عبور از هدف بندی 500,000 پوندی پیش بینی شده که ما را د کمک های خود غوطه ور ساختند.
پول های جمع آوری شده در طرح"be a gooner, be a giver" کمک خواهد کرد بیمارستان گریت اورماند استریت، بخش قدیمی و کوچک خود را با تجهیزاتی مدرن و فضایی بزرگ به "بخش ریوی آرسنال" تغییر دهد. بخشی که در کلینیک "فضایی برای هنر" تا سال 2012 به بهره برداری خواهد رسید. بخشی که به طور عمده برای کوکان تازه متولد طرح ریزی خواهد شد و همچون خانواده ای آن ها را تا رسیدن به سن نوجوانی همراهی می کند.
میزان کمک جمع آوری شده، رکورد دیگر حرکات خیریه ی آرسنال را که طی هفت سال متوالی پیش جریان داشته اند را شکست. حرکتی موفق که در مدت 12 ماه با برگزاری مراسم هایی از جمله، "بازی آرسنال-چلسی" در نوامبر 2009(£210,000)، "پهلوان خیریه"، "توپ جهانی" و "be a gooner, be a runner" موفق به جمع آوری این میزان اعانه گردید.
آرسن ونگر درباره ی همکاری انجام شده می گوید:«این کاملا خیالی و فوق العاده است و ما افتخار می کنیم که هدف نیم میلیون پوندی خود برای کمک به بیمارستان را شکسته ایم. فداکاری ای که همه در آن سهیم بودند و بیمارستان نقش شگفت انگیزی در آن ایفا نمود. همه باید از این مبلغ جمع آوری شده و فعالیت بی نظیر بیمارستان گریت اورماند استریت در جذب حمایت های هواداران ما خوشحال باشند و از خود احساس غرور کنند. هواداران یک بار دیگر در حرکت خیریه ی فصل باشگاه با شکوه بودند و باید برای ساختن مکانی برای هنر در بخش ریه ی آرسنال از آن ها متشکر باشیم.»
همچنین دکتر جین کالینز، مدیر اجرایی بیمارستان گریت اورماند استریت در این باره می گوید:«ما از تمام اعضای باشگاه آرسنال برای این حمایت و مبلغ خارق العاده ای که جمع آوری کرده اند، سپاسگزاریم. پولی که کمک خواهد کرد بخش ریه ی جدید خود را احداث نماییم. با کمک های آرسنال ما می توانیم در حدی وسیع امکانات خود را برای بیمارانمان و خانواده هایشان توسعه دهیم.»

گفتنی است در 14 آگوست و با آغاز فصل جدید رقابت ها، بیمارستان گریت اورماند استریت حرکت خیریه ی فصل جدید را نیز رهبری خواهد کرد؛ بزرگترین طرح خیریه جوانان بی خانمان در لندن.







آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۱
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰