loading
در حال بررسی درخواست شما
با مصدومیت ولبک ، آرسنال دست به جیب میشود
با مصدومیت ولبک ، آرسنال دست به جیب میشود

با مصدومیت ولبک ، آرسنال دست به جیب میشود

مدیر فوتبال آرسنال، رائول سانلهی گفت که آرسنال همیشه بدنبال تقویت تیم است و می گوبد که بدلیل مصدومیت ولبک باشگاه مجبور است تا بصورت جدی تری در نقل و انتقالات زمستانی حضور داشته باشد.

بر روی مچ پای دنی ولبک پس از مصدومیت شدید در بازی مقابل اسپورتینگ در رقابتهای لیگ اروپا، تاکنون، دو عمل جراحی  انجام شده است. پیش از این سانلهی گفته بود که طرفدار حضور در نقل و انتقالات زمستانی نیست ولی اکنون با وجود مصدومیت ولبک، می گوید که باشگاه بدنبال جانشین او خواهد بود.

سانلهی به ایندیپندنت گفت:این مسئله کاملا غیرمنتظره بود، ما برای دنی ولبک بسیار ناراحت هستیم. او حمایت همه اعضای باشگاه را دارد بله، این مسئله باعث می شود اوضاع جدید را درنظر بگیریم. من نمی گویم که قطعا در نقل و انتقالات زمستانی شرکت خواهیم کرد چون ما در تیم بازیکنان خوبی مانند ادی انکتیا داریم که می توانند فرصت بازی کردن پیدا کنند. اما اکنون فرصت خوبی داریم تا بازار را بررسی کنیم و کیفیت های موجود در آن را آنالیز کنیم.ما درهای نقل و انتقالات را برروی باشگاه نبسته ایم ولی هنوز هم ترجیح نمی دهیم که در پنجره زمستانی، فعالیت زیادی داشته باشیم. ما همیشه تلاش میکنیم تا بهترین تیم باشیم و اگر بازیکنی در بازار باشد که بتواند به ما کمک کند، قطعا او را هم در نظر می گیریم. ما بعد از مصدومیت دنی باید به دنبال جانشین برای او باشیم.

به احتمال فراوان ولبک 27 ساله بدلیل مصدومیت، باقی فصل را از دست خواهد داد. قرارداد او با باشگاه در انتهای اینفصل به پایان می رسد ولی مدیر برنامه ریزی باشگاه، وینای ونکتشام می گوید که باشگاه متعهد است که تا حاصل شدن بهبودی کامل ولبک، از او حمایت کند.

او گفت: من فکر میکنم باید تمام تمرکز ما بر روی بررسی وضعیت دنی و فراهم کردن شرایط مناسب برای بهبودی او باشد. شما در مورد چگونگی مصدومیت او و بدشانسی اش صحبت می کنید. اما الان دیگر این موضوع پیش آمده است. . او انسانی عالی است و همگی از حضور او در رختکن لذت میبریم. پس تمرکزمان روی برگشتن ولبک در سریعترین زمان ممکن است. او می داند که حمایت تمام باشگاه را دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Independent
بازدید: ۲,۱۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰