loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اخبار نقل و انتقالات با چارلز
آخرین اخبار نقل و انتقالات با چارلز

آخرین اخبار نقل و انتقالات با چارلز

درباره وضعیت عثمان دمبله
 
آرسنال به شدت بدنبال جذب دمبله می باشد و به این بازیکن نیاز دارد ولی با قیمتی که بارسلونا برای او در نظر گرفته است، بعید است که آرسنال قادر به خرید او باشد. تنها امکان قرضی او به آرسنال، ممکن است و یا آرسنال هزینه خرید او را طی چند سال به بارسلونا بپردازد.ولی باید دید که بارسلونا علاقه ای به این نوع انتقال دارد یا خیر. اگر بارسلونا بخواهد دمبله را به فروش برساند باید مبلغ 26 میلیون پوند به باشگاه دورتموند پرداخت کند و این نشانگر این است که قطعا هزینه جذب دمبله برای هر تیمی سنگین خواهد بود. جدا از کیفیت فنی بازیکن، آرسنال علاقه ای به پرداخت 100 میلیون پوند برا جذب هیچ بازیکنی ندارد و احتمال این انتقال در صورت عادی، بسیار پایین است.
 
درباره خرید نیکولاس پپه
 
احتمال انتقال پپه از دمبله بیشتر است. آرسنال به صورت جدی برای انتقال این بازیکن درخواست کرده است اما باشگاه لیل علاقه ای به انجام این انتقال در نقل و انتقالات ژانویه ندارد. آنها اکنون در رتبه دوم لیگ فرانسه قرار دارند و می خواهند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند،لیل به خوبی می‌داند که او بازیکن کلیدیی برای آنها است‌.پس آرسنال باید با ارائه یک پیشنهاد بزرگ، آنها را برای فروش او اغوا کند.او واقعا استعداد بزرگی است و دقیقا بازیکنی است که آرسنال به آن احتیاج دارد تا تعادل بیشتری در خط حمله خود ایجاد کند. او توانایی این را دارد که هم در بال چپ و راست بازی کند و می تواند به آرسنال کمک شایانی کند.
 
خرید دفاع چپ، اولویت باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.
 
پیش از مصدومیت ولبک، سیاست باشگاه آن بود که در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت خاصی انجام ندهد و در تابستان آینده، اولویت خرید آنها، بال تهاجمی و دفاع چپ باشد، اما اکنون اوضاع تغییر کرده است و باید بدنبال یک جانشین برای ولبک باشند زیرا در پست مهاجم بدون حضور ولبک، کمبود بازیکن وجود دارد.بودجه تابستانی باشگاه چیزی در حدود 50 میلیون پوند، پیش بینی می شود که این مبلغ بدون مبلغ فروش بازیکن می باشد که مشابه سالهای اخیر می باشد.  البته باشگاه با فروش بازیکنانی مانند کولاسیناچ و الننی به این مبلغ می افزاید.خرید یک دفاع چپ، اولویت باشگاه در تابستان می باشد و خرید هافبک مرکزی نیز دور از ذهن نیست.
 
 
مصدومیت ولبک همه چیز را تغییر داد
 
من فکر میکنم که در این پنجره زمستانی، تیم حداقل یک خرید داشته باشد.پیش از این برنامه خاصی برای حضور باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی نبود، ولی مصدومیت ولبک همه چیز را تغییر داد. جذب بازیکنانی مانند پپه در زمستان، کار دشواری است. احتمال بازگرداندن ریس نلسون را نیز باید در نظر بگیریم. شاید باشگاه بخواهد با بازگرداندن او، نلسون را جانشین ولبک در تیم کند، اما آنها اعلام کرده اند که می خواهند تا نلسون تا انتهای فصل در آلمان بماند. با توجه به شرایط کنونی، اگر پیشنهاد خوبی برای جذب الننی داده شود، او می تواند آرسنال را ترک کند و رمزی هم می توان فروخت ولی واقعا درک نمی کنم که چرا رمزی اصرار دارد تا در تابستان بصورت بازیکن آزاد از تیم جدا شود.
 
میسلینتات پست فعلی خود را ترک نمی کند
 
چیزی که من اکنون می بینیم آن است که میسلینتات برنامه ای برای قبول پست مدیر فنی باشگاه، ندارد. من فکر میکنم او در جایی که هست باقی خواهد ماند.
 
آرسنال همچنین علاقه به جذب پاون، بازیکن بوکا دارد و از فصل گذشته او را زیر نظر دارد. رائول سانلهی بسیار به او اعتقاد دارد و بدنبال مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکن آرژانتینی دارد. آینده پاون در این هفته و با پایان یافتن رقابتهای لیبرتادورس مشخص می شود. اگر بوکا بتواند، در بازی برگشت ریورپلاته را شکست دهد، آنها بزرگترین افتخار قاره ای ممکن را بدست می آورند و این تمام چیزی است که پاون از دوران حضورش در بوکا می خواهد و پس از آن با خیال آسوده می تواند رهسپار اروپا شود. پس از آن اگر او بخواهد باشگاه را ترک کند، قطعا آرسنال اقدام به جذب می کند و باشگاه بوکا هم مشکل چندانی با این انتقال نخواهد داشت. انتقال او در همین پنجره زمستانی، برعکس انتقال پپه، کاملا میسر خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۱,۴۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰