loading
در حال بررسی درخواست شما
امری از شرایط تیم برای بازی برابر بورنموث میگوید
امری از شرایط تیم برای بازی برابر بورنموث میگوید

امری از شرایط تیم برای بازی برابر بورنموث میگوید

اخبار تیم از زبان اونای امری...
ولبک و مونرئال قطعا در دسترس نیستند، کوشیلنی به مرور دقایقی بازی خواهد کرد تا به شرایط مناسب برسد، البته می‌خواهیم بازی خود را از تیم زیر ۲۳ ساله‌ها آغاز کند، که احتمالاً دوشنبه با این تیم به میدان خواهد رفت و سپس به بازی‌های تیم اصلی بی‌آید، لیختشتاینر نیز تمرین را شروع کرده است اما یکشنبه با ما نخواهد بود.


وضعیت تیم بعد از بازی‌های ملی...
تا به حال عملکرد قابل قبولی داشتیم، ۱۶ بازی نباختیم اما ۳ بازی آخر خود را مساوی کردیم، هدف ما یک پیروزی دیگر است اما بردن هر بازی سختی خود را دارد.


در مورد بورنموث...
فقط ۴ امتیاز کمتر از ما دارند، بازی با یک تیم خوب و جوان و در خانه حریف بسیار سخت است، یک مربی جوان و حرفه‌ای دارند، بازی در خانه یک تیم تاکتیکی و با برنامه و منظم بسیار سخت است، انها می‌توانند هر تیمی را در خانه ببرند.


هدف امری در آرسنال....
اولین هدف ما بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا است، همچنین به نبرد خود با تیم‌های بزرگ لیگ برتر نیز ادامه می‌دهیم تا در بین ۴ تیم برتر باشیم که البته کار آسانی نیست،اما ما می‌خواهیم جاه طلب باشیم و سطح بالایی از تلاش و تعهد را ارائه دهیم و با سخت کوشی به موفقیت برسیم، ما هر مسابقه لیگ را به دید سه امتیاز نگاه می‌کنیم.


در مورد راب هولدینگ...
در پیش فصل ما روی ماوروپانوس هم حساب کرده بودیم اما متأسفانه مصدوم شد، تصمیم گرفتیم چمبرز به فولام برود تا به فرم خوبش دست پیدا کند، راب هولدینگ در اینجا ماند و از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت به خوبی استفاده کرد، سوکراتیس در حال هماهنگی بیشتر با تیم است و روز به روز به فرم ایده آل خودش نزدیک‌تر می‌شود، راب هولدینگ هم مانند سایر بازیکنان برای ما مهم است و توانسته است اعتماد به نفس پیدا کند تا با عملکردش بیشتر به تیم کمک کند.


در مورد ترکیب چرخشی....
به دنبال ترکیب چرخشی هستیم اما می‌خواهیم سطح عملکردمان بالا بماند، جوانان خوبی مانند انکتیا و نایلز و ویلوک که خوب کار می‌کنند و امیدواریم از فرصت‌هایی که به آنها خواهیم داد، بهترین استفاده را ببرند تا هم به ما کمک کنند و هم خودشان به سطح بالاتری برسند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰