loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی بورنموث - آرسنال (هفته سیزدهم)
پیش‌بازی بورنموث - آرسنال (هفته سیزدهم)

پیش‌بازی بورنموث - آرسنال (هفته سیزدهم)

مهاجم بورنموث جاشوا کینگ با بازگشت خود به ترکیب تیم می‌تواند دست سرمربی خود را برای رویارویی حساس خانگی مقابل آرسنال بازتر کند. کینگ، ملی‌پوش نروژی بورنموث بخاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا یک ماه از میادین دور بود و چهار بازی تیمش را از دست داد. هاو جمعه درمورد او گفت: "وضعیت جاشوا کینگ بهبود یافته و به‌همراه تیم تمرین کرده و اگر آماده باشد هیجان‌زده خواهیم شد. اوضاعمان از بعد از بازی مقابل نیوکاسل خیلی بهتر است، چون در آن موقع تعدادی از بازیکنان دچار مصدومیت شده بودند. وقفه بازی‌های ملی این شانس را به ما داد که از مصدومین خود مراقبت کنیم و وضعیت همگی آنها را بررسی خواهیم کرد که آیا برای بازی روز یکشنبه آماده خواهند بود یا نه. تیم هاو پیش از دو شکست پیاپی مقابل منچسترسیتی و نیوکاسل، در ده بازی در لیگ موفق به کسب شش پیروزی شده بود و حالا هم در رتبه ششم جدول قرار گرفته است.

آرسنال چهار امتیاز و یک رتبه بالاتر از آن‌ها قرار دارد، اما عملکرد طوفانی اونای امری با سه تساوی پیاپی فروکش کرده است.
هاو افزود: "فک می‌کنم این بازی روی کاغذ بازی بزرگ و باکیفیتی به‌نظر می‌رسد.آرسنال مهره‌های هجومی فوق‌العاده‌ای دارد و تیم آماده‌ای دارند، و بازی دشواری خواهد بود.اگر تک تک یازده نفر ما آماده باشند، عملکرد مناسبی خواهیم داشت. بازی جذابی برای تماشا کردن خواهد بود تا ببینیم مهاجمین کدام تیم عملکرد بهتری دارند و نبرد بزرگی هم میان مدافعین دو تیم خواهد بود.

برای توپچی‌ها، به‌نظر می‌رسد که کاپیتان کوشیلنی از کمند مصدومیت آشیل که در نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ اروپا مقابل اتلتیکومادرید گریبان‌گیرش شده بود، رهایی پیدا کرده. امری بطور ناگهانی کوشیلنی را روانه میدان نکرده است و اول او را با تیم زیر ۲۳ ساله‌ها مقابل دربی کانتی به میدان فرستاده است.
امری در این زمینه گفت: "فرآیند موردنظر درمورد او در وقفه بازی‌های ملی، این است که هرروز تمرین را همراه ما به پایان برساند تا آرام آرام برای حضور در میدان آماده شود. اول از همه نظرمان این است که او را با تیم زیر ۲۳ ساله‌ها به میدان بفرستیم، اما همچنین در این دو هفته‌ای که با ما تمرین کرد او را زیر نظر داشتم. وضعیت او خوب است و عملکرد مناسبی دارد، حس خوبی دارد و فکر می‌کنم که به بازی کردن نزدیک است.



اخبار تیم

کینگ بعد از مصدومیت مچ پا که موجب غیبتش در چهار بازی در لیگ شد، ممکن است در این بازی آماده بازگشت باشد. او سوی دیگر، مدافع کناری آنها یعنی آدام اسمیت که در روز شکست مقابل نیوکاسل پیش از آغاز وقفه بازی‌های ملی، به‌طور قطع در این بازی غایب خواهد بود. توپچی‌ها در روز سفرشان به ساحل جنوبی انگلستان، چهار مدافع خود را در اختیار نخواهند داشت. اگرچه که سوکراتیس پاپاستاتوپولوس بعد از رهایی از کمند مصدومیت مچ پا گزینه‌های دفاعی امری را بیشتر کرده است، اما لورن کوشیلنی (آشیل)، کنستانتینوس ماوروپانوس (ران پا)، ناچو مونرئال و استفان لیخشتاینر (هردو همسترینگ) همچنان از دسترسی خارج هستند.
مصدومیت دنی ولبک (مچ پا) طولانی مدت خواهد بود، اما محمد الننی بعد از مصدومیتی که از ناحیه ران دچارش شده بود رهایی یافته است.


پیش‌بینی مرسون

این از آن بازی‌هایی است که کار شما را سخت می‌کند، به این خاطر این را می‌گویم که اگر بورنموث ۲-۰ ببرد شگفت‌زده نخواهید شد، و اگر هم آرسنال ۵-۰ ببرد بازهم تعجب نخواهید کرد.
و یکی از آن بازی‌های سخت است، و فکر کردن به بازی‌های گذشته آرسنال مقابل تیم‌هایی که کیفیت پایینی دارند و جوری بازی را شروع می‌کنند که انگار می‌گویند "یک شوت ما می‌زنیم یک شوت هم ما"، اندکی دشوار است. مشکل آرسنال آنجایی شروع می‌شود که اینکار را مقابل تیم‌های بهتری انجام دهند، و شکست می‌خورند. به‌نظرم بازی پر گلی خواهد بود، بنابراین نظرم روی برد ۳-۲ آرسنال است، به‌نظرم هردو مربیان می‌روند که بازی را در دست بگیرند. اما آرسنال کمی باکیفیت‌تر است.

پیش‌بینی پل مرسون: ۳-۲ به سود آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۸۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰