loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 4 برایتون 1 The Fa WSL
آرسنال 4 برایتون 1 The Fa WSL

آرسنال ۴ برایتون ۱ The Fa WSL

آرسنال شروع سریعی در بازی داشت و ون د دنک موقعیت خیلی خوبی را برای آرسنال ایجاد کرد اما شوت فوق العاده ی او به گل تبدیل نشد و در ادامه ورزشگاه میدوپارک با گل زودهنگامی که اینی یوموتونگ برای برایتون به ثمر رساند خاموش شد. یوموتونگ از غفلت لیا ویلیامسون استفاده کرد و دروازه ی ون ونندال را باز کرد. در ادامه گرین نیز سعی داشت در دقیقه  ی 24 از فاصله ی 30 یاردی دروازه ی آرسنال را باز کند که البته توپ او به بیرون رفت.

 

در ادامه اشتباه ویلیامز باعث شد توپ به ویویان میدیما برسد و این دختر هلندی موفق شد به چهاردهمین گل خود در لیگ دست یابد و آرسنال را نیز به تساوی بکشاند.

 

هوریهان گلر برایتون پس از این موقعیت موفق شد چند سیو خوب مقابل توپچی ها به نمایش بگذارد اما نتوانست جلوی توپی که میدیما شوت کرد و بلاک شد اما به دومنیک بلادورث رسید را بگیرد و دومنیک دومین گل آرسنال را به ثمر رساند. این اتفاق باعث شد هفتیم پاس گل میدیما نیز به ثبت برسد.

 

این پایان گلزنی توپچی ها در نیمه ی نخست نبود و دنیله ون د دنک موفق شد روی ضربه ی کرنر بث مید برای سومین بار دروازه ی برایتون را باز کند. تا این نیمه با نتیجه ی 3-1 به نفع دختران آرسنال به پایان برسد.

 

در نیمه ی دوم بث مید برای آرسنال موقعیت های گلزنی ایجاد کرد و در نهایت توانست یکی از آنها را وارد دروازه ی برایتون کند. بث مید از با پای راست گوشه چپ دروازه ی تیم مهمان را هدف گرفت و در نهایت این دیدار با پیروزی 4-1 آرسنال به پایان رسید.

 

با کسب این پیروزی آرسنال با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده بندی یعنی منچسترسیتی صدرنشینی خود را تضمین کرد. دختران آرسنال هر 9 بازی خود را در لیگ برده اند و رکورد بهترین شروع لیگ را از آن خود کرده اند.

 

Arsenal (4-3-3): Sari van Veenendaal; Lisa Evans, Leah Williamson, Louise Quinn, Emma Mitchell; Dominique Bloodworth, Danielle van de Donk, Lia Walti; Katie McCabe, Beth Mead, Vivianne Miedema.  

تعویض ها: Paige Bailey-Gayle for Mitchell 80, Ava Kuyken for Van de Donk 80, Ruby Grant for Miedema 89.

تعویض های استفاده نشده: Pauline Peyraud-Magnin.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : fawsl.com
بازدید: ۸۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰