loading
در حال بررسی درخواست شما
سوکراتیس : هنوز جای پیشرفت داریم
سوکراتیس : هنوز جای پیشرفت داریم

سوکراتیس : هنوز جای پیشرفت داریم

سوکراتیس معتقد است که چیزی که اکنون بازیکنان آرسنال از خود نشان داده اند نهایتا 70 درصد از توانایی های خوشان است و با وجود 17 بازی بدون شکست، باز هم هنوز تیم راه زیادی برای رسیدن به کیفیت عالی دارد.

آرسنال در این هفته باید به پولتاوای اوکراین برود تا در چارچوب رقابتهای لیگ اروپا، به مصاف ورسکلا برود. هواشناسی پیش بینی کرده است که در روز بازی دمای هوای آن شهر به منفی دوازده درجه زیر صفر برسد. آنها دیروز در دیداری سخت، توانستند بازی این هفته لیگ خود را برابر بورنموث پیروز شوند و اکنون تنها 1 امتیاز با تاپ فور فاصله دارند.

سوکراتیس، مدافع 30 ساله آرسنال که در تابستان به این باشگاه پیوسته است می گوید که اولویت کنونی باشگاه رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ است و توپچی ها برای رسیدن به سطح تیمهایی مانند چلسی و منچسترسیتی، باید بیش از این ها خوب باشند، اما او افزود که تیم اعتماد به نفس کافی برای برد در دربی شمال لندن در هفته آتی را دارد. او گفت: ما اکنون تازه 70-80 درصد قابلیت های خود را نشان داده ایم. ما باید بهتر شویم و هر روز برای رسیدن آرسنال به رده های بالای لیگ تلاش می کنیم. ما باید توپ را بدون دلیل و ساده از دست ندهیم و وقتی مالک توپ هستیم، از موقعیت ها استفاده کنیم و گل بزنیم. تمرکز ما بر روی رسیدن به جمع تاپ فور میباشد و ما اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به این هدف را داریم ولی این را هم میدانیم که کار سختی است و باید بهتر شویم. بازی هفته آینده برای ما بسیار مهم است. بسیار خوشحال هستم که این هفته امتیازی از دست ندادیم جون باعث شد تا اعتماد به نفس ما برای بازی هفته آینده بیشتر شود. دربی شمال لندن، رقابت دشواری است. برد در بازی با تاتنهام به تنهایی برای رسیدن ما به لیگ قهرمانان کافی نیست، زیرا اگر ما تاتنهام را ببریم و باقی بازی ها را ببازیم، به هدف خود نمیرسیم. برای من بسیار مهم است که در هر بازی با پیشرفت در بازی برنده باشیم، ما در بازی برای برد به زمین می رویم و در آخر هم برنده می شویم.  البته بازی با تاتنهام بازی مهمی برای ما می باشد.

امری تاکتیک تیم را در بازی با بورنموث عوض کرد و از سه مدافع استفاده کرد. سوکراتیس در این باره گفت: بسیار سخت بود. این اولین بازی در لیگ برتر بود که ما با این سیستم بازی کردیم. در نهایت ما نباید بدنبال بهانه برای توجیح عملکرد ضعیفمان باشیم. ما بازیکنان حرفه ای هستیم و باید بتوانیم بهترین عملکرد را با سه، چهار و یا پنج دفاع داشته باشیم. بسیار عالی است که مربی بصورت مدوام به ما درباره عملکردمان توضیح می دهد و هر بازی را آنالیز ویدئویی می کند. ما می دانسم که باید بهتر شویم، اما من فکر میکنم که ما تا بدین جای کار خوب کار کرده ایم و نتیجه خوبی را کسب کرده ایم، ما واقعا بد بازی نکرده ایم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : DailyMail
بازدید: ۱,۶۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰