loading
در حال بررسی درخواست شما
مرسون معتقد است لنو انتخاب خوبی است
مرسون معتقد است لنو انتخاب خوبی است

مرسون معتقد است لنو انتخاب خوبی است

پل مرسون بازیکن سابق توپچی‌ها برند لنو دروازه‌بان آلمانی آرسنال را تحسین کرد.
 
برند لنو در ژوئن امسال با قراردادی به ارزش ۲۲.۵ میلیون پوند و به مدت پنج سال از لورکوزن به آرسنال پیوست، در ابتدا به نظر ما رسید مشخص نیست از میان لنو ۲۶ ساله و رقیب پر سابقه‌اش پتر چک کدام یک سنگربان شماره یک آرسنال اونای امری خواهند بود، اما لنو در هفته‌های اخیر این جایگاه را به اشغال خود در آورده است و موقعیت خود درون دروازه آرسنال را مستحکم کرده است و پل مرسون نیز از نمایش‌های دروازه‌بان آلمانی توپچی‌ها ابراز رضایت می‌کند.
 
آرسنال با شکست بورنموث روند شکست ناپذیری خود را به ۱۷ بازی افزایش داد و به یک امتیازی آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رسید، پل مرسون در مصاحبه با شبکه اسکای گفت:برند لنو بسیار خوب کار کرده است، این طور نیست؟! دروازه‌بان بسیار خوبی است و اخلاق خوبی هم دارد، چند سیو فوق‌العاده انجام داده است و چند مرتبه دروازه آرسنال را به زیباترین شکل ممکن نجات داده است، او خطر نمی‌کند و از آن گلر‌ها نیست که با خود می‌گویند 'خب فکر کنم توپ قراره بره اونجا!'، بلکه به بهترین نحو بازی خوانی می‌کند، تا اینجا که بسیار عالی کار کرده است، کاملاً عالی و بدون نقص، بدون شک او یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر آرسنال است.
 
پل مرسون همچنین در ادامه در مورد عملکرد برند لنو، باعث دوری پیتر چک از ترکیب اصلی آرسنال شده است گفت:این صحبت‌ها مربوط به زمانی بود که چک از نظر بدنی آماده بود و مردم از خود می‌پرسیدند ممکن است که به ترکیب اصلی بازگردد؟! اما حالا با نمایش‌های درخشان لنو، پتر چک فرسنگ‌ها از دروازه‌ی آرسنال فاصله دارد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰