loading
در حال بررسی درخواست شما
سرنوشت بازیکنان باسابقه آرسنال در سال جدید چه خواهد شد؟
سرنوشت بازیکنان باسابقه آرسنال در سال جدید چه خواهد شد؟

سرنوشت بازیکنان باسابقه آرسنال در سال جدید چه خواهد شد؟

 
با نزدیک شدن به سال جدید، چیزی که بیش از پیش در باشگاه آرسنال مورد توجه است، ستارگان و بازیکنانی است که به اتمام قرارداد خود نزدیک می شوند.
 
آرسنال تصمیم گرفته است تا به آرون رمزی، پس از ماه ها مذاکره، قرارداد جدیدی پیشنهاد ندهد. آنها می خواهند با استفاده از حقوق پرداختی به او بازیکن با کیفیت تری را به باشگاه بیاورند. رمزی این فرصت را دارد تا از ابتدای ژانویه، مذاکرات خود را برای امضای پیش قرارداد با باشگاهی خارج از انگلیس، آغاز کند. یوونتوس، به عنوان باشگاهی که تخصص خاص در جذب بازیکنان آزاد دارد، بدنبال جذب او می باشد. در انگلیس نیز، باشگاه های لیورپول و منچستریونایتد هم خواهان جذب او هستند.
 
پس از موضوع رمزی، مهمترین مسئله ای که باشگاه با آن مواجه است، شرایط دنی ولبک است. پیش از این انتظار می رفت که امسال، این بازیکن 28 ساله، باشگاه را ترک کند، اما مصدومیت سخت و شکستگی مچ پای او در بازی با اسپورتینگ لیسبون، در رقابت های لیگ اروپا، همه چیز را تغییر داد. امری در این زمینه گفت که او و باشگاه در مورد ولبک، احساس مسئولیت می کنند تا تمام شرایط را برای بهبودی کامل او فراهم کنند. آرسنال پیش از ولبک، موردهای مشابه دیگری را نیز تجربه کرده است، مصدومیت طولانی سانتی کازورلا و آبو دیابی باعث شد تا ونگر، آنها را تا پایان دوران مصدومیت در باشگاه نگه دارد.
 
آرسنال باید درباره آینده دو بازیکن باتجربه خود، پیتر چک و استفان لیخشتاینر، نیز تصمیم گیری کند. با آمدن برند لنو و عملکردهای استثنایی او، چک رفته رفته جایگاه اصلی خود را در تیم از دست داد. در همین حال، گزینه ای در قرارداد لیخشتاینر با باشگاه وجود دارد که می تواند 1 سال دیگر هم در آرسنال حضور داشته باشد. حال باید دید که سرنوشت این بازیکنان چه خواهد شد و باشگاه چه تصمیمی در قبال آنها خواهد گرفت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۷
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: مقاله
منبع : standard
بازدید: ۱,۲۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰