loading
در حال بررسی درخواست شما
هفته پانزدهم، تئاتر رویاها، شهر منچستر
هفته پانزدهم، تئاتر رویاها، شهر منچستر

هفته پانزدهم، تئاتر رویاها، شهر منچستر

انتظار می‌رود در سفر چهارشنبه توپچی‌ها به اولترافورد، بار دیگر مسوت اوزیل غایب بزرگ آرسنال باشد.

آرسنالی‌ها بعد از کسب پیروزی باشکوه ۲-۴ در مقابل رقیب سنتی خود در روز یکشنبه، حالا با روحیه‌ای مضاعف به سوی بازی بعدی می‌روند، اگرچه احتمالاً اوزیل را که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر با تیم تمرین نکرده است، در اختیار نداشته باشند، آرسنال ٨ امتیاز بیشتر از یونایتد دارد، تیمی که در بازی آخر خود توانست شکست ۰-۲ را با تساوی ٢-٢ جایگزین کند.

خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اظهار داشت که حضور یونایتد در چهار تیم اول لیگ برتر نیاز به‌ وقوع "معجزه" دارد، اما وقتی در مورد این اظهار نظرها آن هم پیش از رویارویی مقابل آرسنال از او سؤال شد، در پاسخ گفت: "نمی‌دانم که این را گفتم یا نه. اما اگر از آن کلمه [معجزه] استفاده کردم، منظوری نداشته‌ام، فکر می‌کنم ۸ یا ۹ امتیاز تا رتبه چهارم فاصله داریم، فکر نکنم نیازی به معجزه داشته باشیم، به نظرم به نواری از نتایج خوب احتیاج داریم، و فکر می‌کنم که نیازی نداریم که در جاهایی که نباید امتیاز هدر بدهیم، چنین اتفاقی رخ بدهد."


اخبار تیم‌ها
اشلی یانگ به دلیل محرومیت در دسترس نخواهد بود، که شاید موجب شود بازیکنی که در تابستان به شیاطین سرخ پیوسته است یعنی دیگو دالوت، اولین بازی خود در پست مدافع راست را در لیگ برتر انجام دهد، علامت سوالی بالای سر بازیکنانی چون لوک شاو و روملو لوکاکو قرار دارد، که هر جفت آنها در مقابل ساوتهمپتون دچار مصدومیت شدند، مارکوس رشفورد هم که در آن بازی تعویض شد، آمادگیش بعد از اتمام بازی توسط خوزه مورینیو تأیید شد. کریس اسمالینگ، اریک بایی، آنتونیو والنسیا و متئو دارمیان در بازی قبل در استادیوم سنت مری در ترکیب تیم حضور نداشتند، در کنار الکسیس سانچز (همسترینگ) و ویکتور لیندلوف (مصدومیت ماهیچه‌ای) که بدون تردید غایب این دیدار خواهند بود.

گرانیت ژاکا نیز بعد از دریافت پنجمین کارت زرد خود در این فصل مقابل تاتنهام، از بازی آینده محروم خواهد بود، ناچو مونرئال (همسترینگ)، کنستانتینوس ماوروپانوس (کشاله ران) و دنی ولبک (قوزک پا) از دیگر غایبین آرسنال خواهند بود.


پيش بينی پل مرسون

"قبلاً دیده‌ایم که آرسنال با فرم مناسبی به اولدترافورد می‌رود، خوب بازی می‌کند اما آخر کار با شکست مواجه می‌شود، اگرچه، اگر منچستريونايتد خودش را جمع و جور نکند یا آرسنال بعد از این برد جلوی تاتنهام عملکرد ضعیفی نداشته باشد، نمی‌توانم تصور کنم که منچستر چگونه می‌خواهد برنده شود! واقعا نمی‌توانم!

امیداورم اونای امری ترکیبی را به زمین بفرستد که با آنها بازی مقابل تاتنهام را به اتمام رساند، و با دو مهاجم به میدان برود، پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، زیرا مشکلات بسیاری برای یونایتد ایجاد خواهند کرد.

شنبه وقتی که منچستر یونایتد بازی ۰-۲ را به ٢-٢ تبدیل کرد، بازی باید یک برنده به خود می‌دید، با این حال، آنها فشاری نیاوردند و انگار که به همان تساوی ٢-٢ قانع بودند، باید به یاد داشته باشیم که این تیم با منچستر يونايتدی که می‌شناسیم کاملاً متفاوت است، این همان باشگاه است اما بازیکنانش اصلاً در آن حد و اندازه نیستند، مشکل همین است و این همان چیزی است که همیشه باید به خودمان یادآوری کنیم، این یونایتد قدیم نیست و اگر می‌خواهند در جمعِ چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند می‌بایست خودشان را جمع و جور کنند.


پیش بینی نتیجه پل مرسون:
١-٢ به سود آرسنال

 

 

 

فکت‌های بازی :

منچستر یونایتد در یازده بازی آخر خود برابر آرسنال در اولدترافورد شکست نخورده است، هشت پیروزی برای یونایتد و سه تساوی حاصل تلاش دو تیم بوده است، آخرین مرتبه که آرسنال موفق شد یونایتد را در زمین خودش شکست دهد، پیروزی ۰-۱ توپچی‌ها در سال ۲۰۰۶ بود.

یونایتد هر دو بازی خود برابر آرسنال را در فصل پیش با پیروزی پشت سر گذاشت. آخرین بار که آرسنال 3 بازی پشت سرهم به منچستریونایتد باخت، نوامبر 2012 بود

آرسنال فقط سه بار موفق شده تا بیش از یک‌بار (در یک بازی) دروازه منچستریونایتد را در اولدترافورد باز کند. هر سه بار هم شکست خورده است. در سال 1984 شکست آرسنال با نتیجه 4-2 ، در سال 2011 شکست با نتیجه 2-8 و در سال 2016 با نتیجه 3-2

بعد از 8 می سال 2002 که آرسنال با گل ویلتورد و نتیجه 1-0 در اولترافورد جشن قهرمانی گرفت، این اولین بار است که توپچی‌ها در میان هفته مهمان شیاطین سرخ هستند.

آرسنال در سه بازی آخر خود در میان هفته (در لیگ برتر)، در هر بازی سه گل خورده است. سوانسی، منچسترسیتی و لسترسیتی فصل گذشته موفق شدند این رکورد را ثبت کنند.

آرسنال در 6 بازی اخیر خود که بصورت مهمان به زمین رفته است، حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

یونایتد که سال گذشته در 30 بازی 23 گل خورده بود، در این فصل با 14 بازی 23 گل دریافت کرده است

آرسنال 19 بازی بدون شکست را تا اینجای کار در کارنامه دارد، توپچی‌ها آخرین بار در سال 2007 موفق شده بودند 20 بازی بدون شکست داشته باشند.

مورینیو هرگز به اونای امری نباخته است. زمانی که هردو در لالیگا کار میکردند، رئال‌مادرید موفق شده بود چهار بار سویا را شکست دهد و یک تساوی بدست آورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۰۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰