loading
در حال بررسی درخواست شما
آلن شیرر درباره تفاوت های امری و مورینیو صحبت می کند
آلن شیرر درباره تفاوت های امری و مورینیو صحبت می کند

آلن شیرر درباره تفاوت های امری و مورینیو صحبت می کند

منچستر یونایتد در جایگاه هفتم لیگ قرار دارد و 8 امتیاز با رتبه کسب سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان فاصله دارد. آنها در هفته پیش مسابقات نیز در مقابل ساوتهمپتون به یک تساوی ناامیدکننده 2-2 دست یافتند. در همین حال، آرسنال در 19 بازی اخیر خود هرگز بازنده نشده است و با برد در دربی شمال لندن با نتیجه 4-2 اکنون از روحیه بالایی برخوردار هستند. اما آلن شیرر می گوید تفاوت اصلی دو تیم آن است که بازیکنان آرسنال از بازی کردن تحت هدایت امری خوشحال هستند ولی بازیکنان منچستریونایتد چنین حسی را برای بازی زیرنظر مورینیو ندارند.
 
او در گفتگو با بی بی سی گفت: در واقع شباهت زیادی بین بعضی از رویکردهای این دو مربی وجود دارد به طور مثال، هر دو گاها اسامی بزرگ را برای مدتی کنار می گذارند و تغییرات چینش بازیکنان را انجام می دهند تا تیمشان بهترین عملکرد را داشته باشند. اما مربیی که اکنون نتیجه می گیرد، اونای امری است و نه خوزه مورینیو و دو تیم کاملا در دو شزایط متضاد قرار دارند.
 
مهمترین تفاوت دو تیم، این است که بازیکنان آرسنال از بازی کردن زیر نظر مربی فعلی خود، بسیار خوشحال هستند. من فکر می کنم، بازیکنان یونایتد علاقه زیادی به بازی زیر نظر مورینیو ندارند و این موضوع را می توان از نوع بازیشان فهمید. اما چرا؟ مورینیو از سال 2016 مربی یونایتد بوده است و من تاکنون ندیده ام که او سیستم و الگوی خاصی را پیاده کرده باشد که بازیکنان بتوانند نقش خود را در آن بخوبی درک کنند.
 
من می دانم که آنها مصدومانی را دارند و مورینیو باید تغییراتی را در تیم خود اعمال کند، اما این موضوع برای همه باشگاه ها از جمله آرسنال هم اتفاق افتاده و می افتد، این مربی است که باید بتواند شرایط را به خوبی مدیریت کند.
 
آرسنال فصل را هوشمندانه شروع کرده است و با دو باختی که ابتدای فصل آورد، به همگان نشان داد که آنها را نباید جدی گرفت ولی برخلاف باور همگان، آنها استثنایی بودند و بعد از آن شکستی نخوردند. امری که از ماه می در آرسنال بوده است، شایسته اعتبار زیادی است و او توانسته استعداد بازیکنان را شکوفا کند و همه تیم و باشگاه را به حرکت در آورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۴
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۰۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰