loading
در حال بررسی درخواست شما
پل مرسون می گوید که آینده ای برای اوزیل در باشگاه نمی بیند!
پل مرسون می گوید که آینده ای برای اوزیل در باشگاه نمی بیند!

پل مرسون می گوید که آینده ای برای اوزیل در باشگاه نمی بیند!

اوزیل در ترکیب 3-4-3 آرسنال مقابل بورنموث حضور نداشت و بر روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود و در ابتدای این هفته، در جریان برد 4-2 توپچی ها مقابل تاتنهام نیز، بدلیل مصدومیت از ناحیه کمر، حضور نداشت. آرسنال توانست روند بدون شکست خود را به 19 بازی پیاپی برساند. مرسون در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت که بازیکنی که بیشترین حقوق دریافتی را از آرسنال می گیرد، بزودی از آرسنال خواهد رفت. او می گوید که عملکرد خوب آرسنال در نبود اوزیل، می تواند آغازی بر پایان دوران بازی او برای توپچی ها باشد. او گفت: من یکی از طرفداران اوزیل هستم اما اگر آرسنال بتواند بدون او چنین زیبا و خوب بازی کند، می توان او را از تیم کنار گذاشت. وقتی یک تیم به هماهنگی خوبی رسیده است، این مهم نیست که شما چقدر بازیکن خوبی هستید، اگر نتوانید جزو این حرکت تیمی باشید، کنار گذاشته می شوید.
 
هافبک آرسنال، آرون رمزی در بازگشت رویایی آرسنال در دربی شمال لندن، نقش کلیدیی داشت و سازنده دو گل از سه گل زده شده تیم در نیمه دوم بود.قرارداد رمزی در انتهای این فصل با باشگاه تمام می شود و مذاکرات تمدید قرارداد نیز متوقف شده است و از انتهای ماه دسامبر، او می تواند مذاکرات خود را برای پیوستن به باشگاهی دیگر آغاز کند. امری درباره عملکرد او در دربی شمال لندن گفت: بهترین عملکرد شخصی و در خدمت تیم او را شاهد بودیم. صحبت های جدیدی برای تمدید قرارداد او شنیده می شود ولی مرسون می گوید که رمزی از تیم جدا خواهد شد.
 
او در این باره گفت: من فکر می کنم آینده رمزی مشخص شده است. در فوتبال این موضوع طبیعی است. قطعا مدیر برنامه های او برای آینده او پیشنهاداتی را مهیا کرده است که او بتواند از بین آنها راه آینده خود را انتخاب کند.رمزی می تواند هرکجا که بخواهد بازی کند، زیرا او بازیکن خوبی است. امری علاقه ای ندارد تا بیش از حد به او بها بدهد و این چیزی است که من دوست دارم. من می دانم که رمزی تاکنون از زمان مربیگری امری، در هیچ بازیی در ترکیب ابتدایی تیم نبوده است که این می تواند معنای زیادی برای او داشته باشد. امری دقیقا هر موقع که به او احتیاج دارد، مثلا در بازی تاتنهام، از او استفاده می کند و رمزی نیز تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خود را نشان دهد. او یک بازیکن حرفه ای تمام عیار است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۴
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰