loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 5  چارلتون 0 (Continental cup )
آرسنال 5  چارلتون 0 (Continental cup )

آرسنال ۵ چارلتون ۰ (Continental cup )

آرسنال تیم میزبان که برای برد به میدان آمده بود موفق شد با گل ویویان میدیما در همان دقایق ابتدایی بازی پیش افتد . ویویان میدیما خودش از فاصله 40 یاردی توپ را گرفت  و توپ را وارد دروازه ی چارلتون کرد.

 

فشار بی امان توپچی ها ادامه داشت و ویویان میدیما یک موقعیت گلزنی را برای کتی مک کیب ایجاد کرد. کتی نیز بی هیچ اشتباهی دروازه ی میهمان را برای دومین بار در دقیقه 24 باز کرد.

 

پس از ساری ون ونندال یک موقعیت فوق العاده را مهار کرد و  از سوی آرسنال هم ویویان میدیما و هازارد که اولین بار بود برای ترکیب اصلی تیمش به میدان میرفت یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند.

 

5 دقیقه پس از شروع نیمه ی دوم بث مید دروازه ی حریف را هدف گرفت اما موفق به گلزنی نشد اما در ادامه دقیقه ی 58 موفق شد سومین گل آرسنال را راهی دروازه ی چارلتون کند.

 

در ادامه باز مید قصد داشت برای دومین بار در این دیدار گلزنی کند اما موقعیتی که او در چند قدمی دروازه ایجاد کرده بود به گل تبدیل نشد. پس از این موقعیت  میدیما بود که موفق شد دومین گل خود و چهارمین گل آرسنال را در این بازی به ثمر برساند. چهارمین گل آرسنال در دقیقه 74 به ثمر رسید. تنها 4 دقیقه پس از این گل کتی مک کیب هم دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند . این ششمین گل کتی برای آرسنال در این فصل بود.

 

بازیکنان آرسنال در ادامه کنترل بازی را در دست خود گرفتند اما ساری ون ونندال دومین سیو خیره کننده را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد در این دیدار نیز کلین شیت کند.

 

با کسب این پیروزی آرسنال با سه امتیاز اختلاف نسبت به وستهم در رتبه ی اول جدول رده بندی گروهی کانتی کاپ قرار دارد.

 

بازی بعدی آرسنال 12 دسامبر مقابل میلوال در ورزشگاه خانگی میدوپارک خواهد بود.

 

در انتهای بازی دنیله ون د دنک جایزه ی خود را به عنوان بهترین بازیکن از دست جو مونتمورو دریافت کرد. 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۵۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰