loading
در حال بررسی درخواست شما
هفته شانزدهم لیگ برتر، آرسنال 1-0 هادرسفیلد
هفته شانزدهم لیگ برتر، آرسنال 1-0 هادرسفیلد

هفته شانزدهم لیگ برتر، آرسنال ۱-۰ هادرسفیلد

توپچی‌ها در شانزدهیمن بازی خود در لیگ برتر موفق شدند در بازی سختی برابر هادرسفیلد  به نتیجه 1-0 برسند و این تیم را پشت سر بگذارند. باز هم گلزنی در نیمه دوم به داد آرسنال رسید، جایی که لوکاس توریرا در دقیقه 83 موفق شد تا آرسنال را 1-0 جلو بیاندازند و این نتیجه تا پایان کار پابرجا ماند.

آرسنال در یک هفته گذشته سه بار در لیگ برتر به میدان رفته است که در این سه بازی 7 گل به ثمر رسانده و 4 گل نیز خورده است. در هفته گذشته توچی‌ها موفق شدند تاتنهام را 4-2 در امارات به زانو دربیآورند، در میان هفته مهمان اولترافورد بودند و یک 2-2 عجیب را به دست آوردند و امروز در امارات با اینکه گره در بازی افتاده بود با نتیجه 1-0 از برابر هادرسفیلد گدشتند.

آرسنال با لاکازت و اوبامیانگ در دقایق 28 و 29 به گل نزدیک بودند اما ضربات توچی‌ها به هدف ننشست. در اواخر نیمه اول لاکازت یک گل آفساید زد و بازی با نتیجه 0-0 در 45 دقیقه اول به پایان رسید. در نیمه اول توچی‌ها با فشار هادرسفیلد روبرو شدند و لنو چندبار مجبور به واکنش شد.

در دقیقه 83 گل بی نظیر لوکاس ، ورق را برگرداند. لوکاس توریرا در شش قدم با یک ضربه قیچی موفق شد آرسنال را صاحب سه امتیاز این دیدار کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۸۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰