loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های امری بعد از برد سخت مقابل هادرزفیلد
صحبت‌های امری بعد از برد سخت مقابل هادرزفیلد

صحبت‌های امری بعد از برد سخت مقابل هادرزفیلد

در مورد تمارض و شیرجه زدن بازیکنان آرسنال و گرفتن کارت زرد...
 
من از بازیکنانم نمی‌خواهم که این کار را انجام دهند، این کارت‌های زرد هم برای آنها و هم برای من خوب است، زیرا به آنها یادآوری می‌کند که این کار را انجام ندهند.
 
 
در مورد گزارش نشریه‌ی سان درباره‌ی استنشاق گاز اکسید نیتروژن [گاز خنده آور] در یک مهمانی خصوصی توسط بازیکنان تیم...
 
شما در مورد مسائل و مشکلاتی صحبت می‌کنید که به خارج از زمین تعلق دارند، در اینجا من درباره‌ی اتفاقات درون زمین صحبت می‌کنم و علاقه‌ای به بحث در مورد این حواشی ندارم.
 
 
در مورد عدم حضور موستافی و سوکراتیس در بازی با ساوتهمپتون و بحران دفاع وسط تیم...
 
مشخص نیست که چه کسی، هفته آینده در خط دفاعی حضور خواهد داشت، اما ما بازیکنانی داریم، امروز لیختشتاینر در پست دفاع وسط بازی کرد، در بازی با منچستر یونایتد نیز، از او در این پست استفاده کردیم، کوشیلنی و مونرئال آماده خواهند شد، مشکل بزرگی برای ما نخواهد بود، زیرا ما بازیکنان بزرگی داریم.
 
 
در مورد نوع مصدومیت موستافی، آیا مصدومیت او از ناحیه همسترینگ بوده است؟
 
بله، اما مشکل جدیی به نظر نمی‌رسد.
 
 
در مورد بلند شدنِ لیست مصدومان تیم...
 
شاهد دریافت کارت‌های زرد و مصدومیت‌های بازیکنانمان بودیم، اکنون مهمترین مسئله این است که ما دو روز را به همه بازیکنان استراحت خواهیم داد، خود ما نیز استراحت می‌کنیم، روز سه‌شنبه کار را از سر می‌گیریم و به بازی پنجشنبه خود در لیگ اروپا و بازی با ساوتهمپتون فکر می‌کنیم.
 
 
در مورد اینکه توریرا، انتظارات را بالا برده است...
 
او به وضوح در حال پیشرفت است، او هر روز با تعهد بالا و رفتار خوب تمرین می‌کند، او روز به روز در حال  بهتر کردن زبان انگلیسی خود است تا بتواند بهتر فرامین تاکتیکی مطرح شده در رختکن را فراگیرد، اولین قدم موثر در رشد او، این دو موضوع است، تعهد و رفتار، سپس او دارای کیفیت خوب و تشنه عملکرد خوب است.
 
 
در مورد لوکاس توریرا...
 
هفته گذشته او توانست گل بزند و دومین گل خود را نیز، امروز به ثمر رساند، او کیفیت بسیار بالایی دارد، از لحاظ تاکتیکی، توپ ربایی و قطع توپ‌های او، چه در دفاع و چه در حمله استثنایی است، او بازیکن فوق‌العاده سریعی است که این سرعت را می‌تواند هم در تصمیم گیری‌هایش و هم در ساق پاهایش، مشاهده کرد.
 
 
در مورد برد...
 
نتیجه امروز، بسیار مهم بود، ما می‌خواستیم با هماهنگی و ریتم بیشتری بازی کنیم ولی آنها ما رو در لحظات زیادی از بازی، متوقف کردند، آنها با خطاهای زیاد و انداختن خود روی زمین، به اشکال مختلف، وقت تلف می‌کردند و ما باید برای رسیدن لحظه گلزنی خود بیشتر صبر می‌کردیم، ما گل را در اواخر بازی به ثمر رساندیم ولی همان گل باعث پیروزی ما شد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۷
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰