loading
در حال بررسی درخواست شما
برباتوف: اوزیل باید مطیع تصمیمات سرمربی باشد
برباتوف: اوزیل باید مطیع تصمیمات سرمربی باشد

برباتوف: اوزیل باید مطیع تصمیمات سرمربی باشد

دیمیتار برباتوف مهاجم سابق منچستر یونایتد معتقد است اگر مسوت اوزیل می‌خواهد همچنان بازیکن مهمی برای آرسنال باشد باید مایل به اطاعت از سرمربی تیم اونای امری باشد و با جان و دل دستورات او را اجرا کند، اوزیل حدود یک ماه است که در ترکیب توپچی‌ها قرار نگرفته است و به خاطر مشکل از ناحیه کمر پنج بازی پیاپی است که نتوانسته است برای آرسنال بازی کند، به اعتقاد تعدادی از کارشناسان و مفسران فوتبال انگلیس آرسنال بدون مسوت اوزیل قدرتمندتر به نظر می‌رسد چرا که این بازیکن آلمانی نمی‌تواند به خوبی بازیکنان حریف را پرس کند و پرسینگ در فلسفه امری تاکتیکی حیاتی است. 
 
اخیراً برخی گزارش‌ها از تمایل آرسنال به فروش اوزیل در ژانویه خبر می‌دهند و از اینتر میلان به عنوان مقصد بعدی او یاد می‌کنند، برباتوف می‌گوید در اینکه اوزیل بازیکن بزرگی است شکی وجود ندارد اما به این بازیکن هشدار داد خودش هم باید بخواهد که با فلسفه امری وفق یابد، مهاجم سابق تیم ملی بلغارستان و منچستر یونایتد که در برنامه‌ی تلویزیونی در مورد مسوت اوزیل گفت: "اوزیل بازیکن بسیار بزرگی است، بعضی اوقات آدم از خود می‌پرسد آیا فوتبالی که آرسنال بازی می‌کند این بازیکن بزرگ را تحت شعاع قرار داده است؟! تکرار می‌کنم او هنوز هم بازیکن بزرگی است اما وقتی مناسب سیستم نیستید، چه کار می‌کنید؟ بازی نمی‌کنید! خب این چه سودی برای شما و یل تیم دارد؟!
 
من از دیدن بازی او لذت می‌برم اما فوتبال تغییر می‌کند و شما باید هر چه سرمربی می‌گوید اطاعت کنید، اگر باهوش باشید، شما هم می‌توانید پرس کنید و در پرسینگ تیم خود را یاری دهید، خیلی دشوار نیست و فکر نمی‌کنم مشکل بزرگی برای او باشد، او اگر می‌خواهد همچنان همه از او تمجید کنند و به بزرگی و خوب بودن کیفیت او پی ببرند باید برای جایگاه خودش بجنگند و یک بازیکن راحت طلب نباشد، او باید به تمام نکات اونای امری دقت بکند و تلاش بکند تمام خواسته‌های او را برآورده کنند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰