loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده فصل جدید
آماده فصل جدید

آماده فصل جدید

باک مدافع راست و سخت کوش آرسنال آماده است که با درخشش در این فصل کمک شایانی به هم تیمی هایش در کسب عنوان قهرمانی داشته باشد .
سانیا اعتقاد دارد هم اکنون تمام تیم آماده شروع فصل جدید است .
البته سانیا این عقیده را دارد باید از مسائل گذشته درس گرفت و با تمرکز بالاتر به مصاف حریفان رفت .
" نیاز داریم تا با استحکام بیشتری بازی کنیم چرا که در بازی با سلتیک دیدیم ما سه بر صفر جلو بودیم و در نهایت فقط با نتیجه سه بر دو پیروز شدیم .  اگر به یاد بیاورید سال گذشته برابر ویگان چه اتفاقی افتاد پس لازم است بازی را تا آخرین لحظه ادامه دهیم .
شاید به گمان اینکه بازی ساده ایست بازی را ول کردیم اما این فوتبال است و ما اجازه دادیم آن ها بازگردند زیرا بازی را ول کردیم و نباید این گونه میشد . باید با تمرکز بالاتری کار میکردیم .نیاز داریم بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم و همیشه و در طول بازی با یکدیگر باشیم .
همه برای شروع فصل جدید آماده اند . به شخصه نمی توان منتظر بازی کردن در فصل جدید باشم چرا که می دانم تیم بسیار خوبی هستیم که کیفیت و جوانی دارد که خواهان بازی فوتبال هستند .
در امارات کاپ خوب بودیم و ان را نیز بردیم . این برای ما بسیار مهم است بتوانیم چیز هایی برنده شویم . این فقط  یک پیش فصل و یک امارات کاپ بود اما به عنوان یک بازیکن همیشه خواستار پیروزی همه چیز هستید .
باید کار خود را کامل انجام دهیم اما در حال حاضر نیاز داریم تا فقط تمرین کنیم و نقیصه ها را برطرف کنیم . به چیز هایی که داریم باید بها دهیم و فقط تمرکز لازم را داشته باشیم . "

همچنین باک سانیا در مورد گل خود برابر سلتیک گفت :
" این اولین گل من در سال جاری بود . بسیار خوشحالم چون همیشه دوست دارم گلزنی کنم . این امتیاز خوبی به من می دهد چرا که می خواهم بیشتر این کار را انجام دهم . هم گلزنی و هم دفاع کردن در این فصل . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰