loading
در حال بررسی درخواست شما
توریرا: پیشنهاد آرسنال غیرمنتظره بود!
توریرا: پیشنهاد آرسنال غیرمنتظره بود!

توریرا: پیشنهاد آرسنال غیرمنتظره بود!

لوکاس توریرا می گوید که علاقه آرسنال به جذب او، غیرمنتظره بوده و او خود را برای ادامه بازی در سمپدوریا آماده می کرده است. آرسنال در تابستان امسال با مبلغ 26 میلیون پوند او را به خدمت گرفت. این بازیکن 22 ساله، عملکرد خوبی را در فصل پیش از خود نشان داد و تیم های زیادی بدنبال جذب او بودند. در ابتدا تصور می شد که او در سمپدوریا خواهد ماند، اما پیشنهادات تیم های ایتالیایی برای جذب او رسید و سمپدوریا ترجیح داد تا با فروش او به تیمی خارج از ایتالیا، دست رقبا از او کوتاه کنند.
 
توریرا در گفتگو با آرسنال مدیا گفته بود: در انتهای فصل قبل، زمانیکه در سمپدوریا بودم، تیم های زیادی خواهان جذب من بودند. من هیچ وقت تصور نمی کردم به انگلیس بیایم زیرا بیشتر باشگاه هایی که خواهان من بودند، ایتالیایی بودند. قبل از اینکه با تیم ملی اروگوئه راهیی جام جهانی شوم. تماسی از مربی دریافت کردم که بسیار برای من جالب و غیرمنتظره بود. من در آن لحظه فهمیدم که توانسته ام نتیجه تمام سختکوشی ها و تلاشهایم را بگیرم. آن تماس تلفنی باعث شد تا من بسیار خوشحال شوم. آن تماس باعث شد تا من آرامش بیشتری کسب کنم و بتوانم تمام تمرکز خود را بر بازی های تیم ملی در جام جهانی بگذارم. من بسیار خوشحالم که عضوی از این تیم هستم.
 
توریرا در فصل 19-2018 به آرسنال آمد و به سرعت توانسته است تا به یکی از برترین هافبکهای دفاعی جزیره، تبدیل شود. عملکرد انرژیک او به آرسنال کمک شایانی کرده است تا بتواند 21 بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد، اما او می گوید که تطبیق خود با شرایط جدید بیش از آن چیزی که فکر می شده دشوار بوده است. او گفت: اصلا موضوع آسانی نبود: مشکل زبان و مشکل ارتباط برقرار کردن، بزرگترین مسئله من بود. من خوش شانس بودم که مربی و کادر او اسپانیایی بودند و این کار را برای من آسانتر کرد زیرا می توانستم با زبان اسپانیایی با آنها ارتباط برقرار کنم. اصلا تطبیق با فوتبال انگلیسی کار آسانی نبود: زیرا بازی ها در انگلیس، فشرده، سریع برگزار می شود و کیفیت همه بازی ها بالا می باشد. در سمپدوریا من تنها در دو رقابت سری آ و کوپا ایتالیا شرکت می کردم اما در آرسنال باید دستکم در 4 رقابت شرکت کنیم و با حضور در تیم ملی، در مجموع کار خیلی سختی را پیش رو دارم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۱
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۰۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰