loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از بازی مقابل قره باغ
کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از بازی مقابل قره باغ

کنفرانس مطبوعاتی اونای امری پیش از بازی مقابل قره باغ

متن صحبت‌های کنفرانس مطبوعاتی اونای امری در لندن کولونی
 
 
درمورد رویکردش در بازی مقابل قربه باغ...
 
اولین هدف ما در این رقابت‌ها اول شدن در گروه بود، که به آن دست پیدا کردیم.
 
اما ما برای این رقابت‌ها و تیم قره‌باغ احترام قائل هستیم و هدف ما برای فردا کسب پیروزی است و به بازیکنانمان شانسی می‌دهیم تا مسؤولیت، ریتم و اعتماد به‌نفس مناسبی پیدا کنند.
 
همچنین، از آنجا که قرار است بازی‌های زیادی را انجام دهیم، و در ده روز آینده ۴ بازی را پیش روی خود داریم، که همه آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، و هدف اصلی ما در لیگ اروپا محقق شده است، فردا قرار است ترکیب متفاوتی را شامل بازیکنان زیر ۲۳ سال به‌همراه لورن کوشیلنی به میدان بفرستیم.
 
درمورد اینکه کوشیلنی مقابل ساتمپتون به میدان خواهد رفت یا نه؟
 
ما چند بازیکن مصدوم در پست مدافع مرکزی مانند ماوروپانوس و راب هولدینگ داریم و چند بازیکن هم بخاطر دریافت کارت زرد محروم هستند.
 
ما بعد از بازی فردا که اولین بازی لورن کوشیلنی است تصمیم‌گیری خواهیم کرد. خواهیم دید که در این بازی ۹۰ دقیقه بازی خواهد کرد یا کمتر.
 
ما می‌توانیم بازیکن دیگری را مانند ناچو مونرئال در این پست بکار بگیریم، که درکنار ما حضور دارد، همچنین لیختشتاینر [درگذشته] در این پست بازی کرده است.
 
تصمیم‌مان را خواهیم گرفت اما اول باید درمورد بازی فردا فکر کنیم، زیرا نیاز داریم که درمورد وضعیت لورن کوشیلنی اطلاعاتی بدست آوریم.
 
درمورد مسوت اوزیل؛ بازی خواهد کرد؟
 
نمی‌دانم. او فردا در ترکیب خواهد بود، ۱۸ بازیکن وجود دارند و تصمیم خواهم گرفت که فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت یا در طی نود دقیقه به ترکیب اضافه خواهد شد.
 
درمورد اتفاق تلخی که برای رحیم استرلینگ افتاد، و آنچه که او به بازیکنانش درباره مواجهه با نژادپرستی از سوی جایگاه‌ها می‌گوید...
 
این ماجرا قابل قبول نیست، اما فکر می‌کنم لحظه کوتاهی در این رقابت‌هاست. افراد باید به تمامی مردم احترام بگذارند و به‌نظرم اتفاقاتی در بعضی از لحظات رخ می‌دهند، اما این نظرات قابل قبول نیستند.
 
درباره آنچه که به بازیکنانش بعد از ماجرای ویدئوی تنفس گاز نیتروژن گفت...
 
باشگاه به شما گفت که گفتگویی داخلی در این زمینه بین ما انجام شده، اما مهم‌ترین چیز برای من این است که تمرکز خود را از دست ندهیم.
 
اول از همه تمرکزمان روی بازی مقابل هادرزفیلد در هفته گذشته بود، حالت هم بازی فردا و روز یکشنبه.
 
من را بازیکنانم اعتماد دارم و اطمینان دارم که رفتارشان رفتار مناسبی است و مهم‌ترین چیز این است که هر روز در زمین تمرین رفتاری مناسب و با مسؤولیت و را تمرکز مناسب بر روی کارمان از آنها ببینم.
 
 
صحبت‌های آینزلی میتلند نایلز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل قره باغ، و واکنش او به رفتارهای نژادپرستانه چند تن از هواداران چلسی در مقابل رحیم استرلینگ.
 
میتلند نایلز: "به‌نظرم منزجر کننده است و به رحیم آفرین می‌گویم که با قدرت به دفاع از خود و دیگر بازیکنان پرداخت و در این مورد صحبت کرد.
 
"فکر می‌کنم اگر باشگاه‌های فوتبال و بازيکنان بتوانند کنار هم جمع بشوند و با کمک یکدیگر در مقابل این اتفاقات بایستند و آن را بیرون بیاندازند، بهترین اتفاق ممکن خواهد بود."
 
این بازیکن ۲۱ ساله در کنفرانس امروز خاطره مشابهی درمورد تجربه اعمال نژادپرستانه تعریف کرد.
 
نایلز افزود: "فکر کنم سفری به آلمان بود. رفتم تا توپ را از کنار زمین بردارم و پرتاب کنم، و پشت سرم الفاظ نژادپرستانه می‌شنیدم.
 
"چه کاری از دستم بر می‌آمد؟ مثل کاری که رحیم کرد، من هم به بازی ادامه دادم.
 
"از نظر من واکنش مناسب به کار آنها این بود که درمقابلشان گلزنی کنم. فکر می‌کردم به این خاطر اینکار را انجام می‌دهند که من بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتم، حس می‌کنم یکی از روش‌هایشان بود تا تمرکز مرا از بین ببرند و مرا درمورد خودم ناخشنود کنند.
 
"همان موقع در این مورد با پدرم صحبت کردم و او اعتمادبه‌نفسم را بالا برد و چند چیز درمورد نژادپرستی پیش از دورانی که فوتبال بازی کنم به من نشان داد.
 
"صحبت کردن درمورد این مسائل دردناک است، اما به نظرم به همین دلیل است که خلاص شدن از شر این اتفاقات در فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
"و فقط بازیکنان نیستند که باید با آن مقابله کنند. هرکس دیگری، از جمله مطبوعات و کارکنان تیم‌ها سهیم هستند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۱
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : London Football
بازدید: ۱,۰۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰