loading
در حال بررسی درخواست شما
میلوال  1 آرسنال 3 (Continental cup )
میلوال  1 آرسنال 3 (Continental cup )

میلوال ۱ آرسنال ۳ (Continental cup )

تیم بانوان آرسنال موفق شد با 4 برد پیاپی صد در صد امتیازات ممکن را در دور گروهی کانتی کاپ به دست آورد و به مرحله ی حذفی این جام صعود کند.

 

در دقایق ابتدایی بازی کتی مک کیب اولین فرصت خوب گلزنی را به دست آورد به طوری که دروازه بان میلوال سنسم به سختی توانست دروازه ی خود را حفظ کند. پس از آن ویویان میدیما نیز در محوطه ی جریمه موقعیت خوبی برای آرسنال به دست آورد که به گل منجر نشد. این موقعیت را لیا ولتی با شارژ مدافع میلوال برای میدیما فراهم کرد.

 

32 دقیقه ی نخست را توپچی ها خیلی خوب حمله کردند اما رانوس کرافت شوک بزرگی به میهمان وارد کرد و اولین گل را برای تیم میلوال به ثمر رساند. اشتباهی که بین لیا ولتی و پائولین پیرومنین رخ داد باعث شد بازیکن سابق آکادمی آرسنال رو به روی دروازه فرصت خوب گلزنی را به دست آورد و همین منجر به گلزنی او شد.

 

شوکی که کرافت به آرسنال وارد کرد باعث شد توپچی ها به خود بیایند و در نیمه ی دوم در عرض 5 دقیقه سه گل به ثمر برسانند.

 

میدیما در دقیقه ی 55 موفق شد از فاصله 25 یاردی دروازه ی میلوال را باز کند و کار به تساوی بکشاند .

 

بلافاصله1 دقیقه ی بعد رابی گرانت بازیکن آکادمی ما موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و آرسنال را پیش اندازد. این بازیکن نوجوان ما از فاصله ی 30 یاردی با شوتی سرکش و فوق العاده با پای چپ کنج دروازه ی میلوال را به خوبی هدف گرفت.

 

دفاع میلوال پس از دریافت این دو گل گسسته شد و در دقیقه ی 60 موفق شد از محوطه ی جریمه برای بار سوم دروازه ی میزبان را باز کند و اولین گل این فصل خود را به ثمر برساند.

 

پس از آن نیز دنیله ون د دنک یک شوت زیبا را راهی راهی دروازه ی میلوال کرد که توپش با اختلاف کمی از بالای دروازه گذشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 

دیدار بعدی آرسنال 5 ژانویه در سوپر لیگ بانوان مقابل تیم وستهم برگزار خواهد شد. بازی ساعت سه بعدازظهر به وقت انگلستان و در خانه ی وستهم برگزار خواهد شد.

  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۹۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰