loading
در حال بررسی درخواست شما
لورن کوشیلنی: فصل، تازه برای من شروع شده است!
لورن کوشیلنی: فصل، تازه برای من شروع شده است!

لورن کوشیلنی: فصل، تازه برای من شروع شده است!

کوشیلنی پس از مصدومیت از ناحیه آشیل در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا سال گذشته مقابل اتلتیکومادرید،7 ماه از میادین به دور بود. او در جریان برد شب گذشته آرسنال در ورزشگاه امارات، 72 دقیقه در زمین حاضر بود. امری در غیاب کوشیلنی از هولدینگ، پاپاستاپولوس و موستافی در مرکز خط دفاعی تیم استفاده می کرد. 
 
کوشیلنی در این باره به بی تی اسپورت گفت:بسیار دوران سختی بود. من لحظات سختی را سپری کردم که دلیل آن مصدومیت سخت من بود. من مدت زیادی دور از میدان بازی بودم ولی در این مدت توانستم روحیه و شخصیت خود را بالا ببرم و خود و اطرافیانیانم اکنون بسیار خوشحال و آرام هستیم و قوی تر از همیشه مسیر را ادامه می دهیم. برای یک فوتبالیست بزرگترین مشکل، بازی نکردن است و وقتی شما بار دیگر می توانید به میادین بازگردید، بسیار خوشحال می شوید.اکنون تازه این فصل برای من آغاز شده است. 
 
امری در بازی دیشب پس از مسجل شدن صعود تیم به مرحله بعد، از کوشیلنی و اوزیل در ترکیب استفاده کرد و از وجود تعدادی از بازیکنان جوان تیم نیز در ترکیب بهره برد. بوکایو ساکا که در سپتامبر امسال 17 ساله شد، دو موقعیت خوب داشت که به جوان ترین گلزن تاریخ آرسنال در رقابتهای اروپایی تبدیل شود، که نتوانست آنرا به ثمر برساند. 
 
ساکا درباره اولین بازی رسمی خود برای تیم اصلی آرسنال گفت: من در سن 8 سالگی به آرسنال آمدم و همیشه این رویا را داشتم که در امارات بازی کنم. من در زمین، کم کم خود را پیدا کردم و موقعیت گلزنی هم داشتم ولی متاسفانه نتوانستم اولین گل خود را به ثمر برسانم. روز چهارشنبه، امری به دیدن تیم آکادمی آمد، من سعی کردم که تمرکز خود را روی تمرین بگذارم ولی نمی توانستم از فکر کردن درباره اینکه چه پیش خواهد آمد، دست بردارم. خانواده من وقتی شنیدند که من برای تیم اصلی انتخاب شده ام، غرق خوشحال شدند و من هم تمام آن شب خوشحال بودم. آنها شرایط را مهیا کردند تا آن شب زود بخوابم تا برای بازی پنج شنبه، سرحال باشم. من باید به عملکرد خوبم در آکادمی ادامه بدهم و هر وقت که شانس حضور در تیم اصلی را داشتم، بتوانم مربی را تحت تاثیر قرار بدهم.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۳
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۳۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰