loading
در حال بررسی درخواست شما
معاوضه‌ی سانچز و اوزیل؟! هرگز نگو، هرگز!!
معاوضه‌ی سانچز و اوزیل؟! هرگز نگو، هرگز!!

معاوضه‌ی سانچز و اوزیل؟! هرگز نگو، هرگز!!

باشگاه منچستر یونایتد زمستان گذشته در توافقی دو جانبه با باشگاه آرسنال، الکسیس سانچز را در ازای هنریک میخیتاریان به خدمت گرفتند، یک سال گذشت و حالا مسوت اوزیل و الکسیس سانچز دوران سختی را در باشگاه‌های خود سپری می‌کنند و خود را در شرایط مشابه‌ای یافته‌اند، ری پالر اسطوره‌ی آرسنال احتمال انتقالی مشابه سانچز و میخیتاریان را رد نمی‌کند و ایده‌ی یک جا به جایی دیگر میان دو باشگاه را مطرح می‌کند.

منچستر یونایتد ژانویه گذشته توانست با رقیب سنتی خود بر سر معامله‌ای توافق کند که در آن الکسیس سانچز راهی اولدترافورد شد و هنریک میخیتاریان راه امارات را در پیش گرفت، این انتقال آن طور که مورینیو امیدوار بود چندان کارساز از کار در نیامد و مهاجم شیلیایی نتوانسته است در منچستر یونایتد تأثیرگذار باشد، مسوت اوزیل هم دیگر به عنوان یک چهره کلیدی در آرسنال شناخته نمی‌شود و اونای امری بدون حضور بازیکن خلاق آلمانی خود هم نتایج بسیار خوبی گرفته است و همه این‌ها دست به دست هم داده است تا شایعه معاوضه‌ی دیگر میان دو باشگاه بر زبان‌ها شنیده شود.

ری پالر در مصاحبه تاک اسپرت همچنان اوزیل را بازیکن بسیار مهمی برای توپچی‌ها می‌داند، او در مورد این موضوع گفت: "من کماکان اوزیل را بازیکن بسیار مهمی در ترکیب آرسنال می‌دانم، نمی‌دانم او را چطور ارزش گذاری می‌کنند، چون همه به حقوق او نگاه می‌کنند که رقمی در حدود ۳۵۰ هزار پوند در هفته گزارش شده است، خب چه کسی می‌خواهد این پول را بپردازد؟! گمان می‌کنم مشکل کسی را می‌توان یافت که حاضر باشد چنین مبلغی بپردازد." پالر در پاسخ به این سوال که قیمت اوزیل را چقدر ارزیابی می‌کند گفت: "در این بازار نقل و انتقالات چهل تا پنجاه میلیون پوند قیمت او باید باشد."

ری پالر ستاره اسبق توپچی‌ها می‌گوید: "احتمالاً منچستریونایتد مجدداً شرایط تعویض بازیکن میان دو باشگاه را بررسی خواهد کرد، در این شرایط یونایتد یک بازیکن افت کرده را با یک بازیکن خلاق معاوضه می‌کند، البته هنوز مشخص نیست دو باشگاه به چنین معامله‌ای روی خوش نشان می‌دهند یا خیر و این‌ها صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌ها است."

پالر در ادامه می‌گوید: "اوزیل کجای ترکیب منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت؟ آیا او همان بازیکنی است که آنها می‌خواهند؟ آنها یک بار با سانچز چنین معامله‌ای را امتحان کردند، نکردند؟! آیا حاضرند سانچز را از دست بدهند و اوزیل را به خدمت بگیرند؟! آیا معاوضه‌ی دیگری میان دو باشگاه اتفاق خواهد افتاد؟! گمان می‌کنم این مسئله بستگی به حقوق بازیکنان دارد و اگر اتفاق رخ بدهد باعث شگفتی من خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal
بازدید: ۲,۴۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰