loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های امری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ساوتهمپتون
صحبت های امری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ساوتهمپتون

صحبت های امری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ساوتهمپتون

امری اکنون با آرسنال توانسته است آمار 22 بازی بدون شکست را ثبت کند و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، درباره بازگشت لورن کوشیلنی و فرم کنونی توریرا صحبت کرده است:
 
درباره اینکه او از اینکه تیم آرسنال به سرعت با عقاید و تفکرات او منطبق شده، شگفت زده نشده است....
 
من فکر می کنم که تیم نیاز به تطبیق بیشتری دارد. من فکر می کنم که شروع خوبی داشتیم و اکنون در جدول پنجم هستیم، اما تمام تمرکز ما بر روی رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ است. من فکر میکنم که ما در حال طی راه خود هستیم و در پروسه بهبود قرار گرفته ایم، اما واقعیت این است که ما به بیش از این نیاز داریم.
 
درباره اینکه او فکر می کند که کجای این پروسه از همه سخت تر است...
 
من فکر میکنم مهمترین مسئله عقاید و تاکتیک ها و چگونگی یادگیری این موضوعات توسط بازیکنان می باشد. هر کدام از ما می تواند به بقیه، ایده های نوعی را ابراز کند. من فکر می کنم که همه بازیکنان بدنبال شنیدن و عمل به فرامین تاکتیکی جدید  و آنالیز های ویدئویی هستند. ما نیاز داریم تا سریع تر این موضوعات را پیش ببریمو لی در راه باید آرامش خود را حفظ کنیم. اکنون ما توانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم ولی من می گویم که ما به بیش از این ها نیاز داریم. ما قدم به قدم پیشرفت می کنیم و من فکر می کنم که تعهد و رفتار بازیکنان نیز روز به روز بیشتر و بهتر می شود.
 
درباره روند 22 بازی بدون شکست در لیگ...
 
راز و رمزی برای این موضوع وجود ندارد. مهمترین مسئله برای ما همیشه بازی بعد بوده است. ما از بازی های گذشته کمک می گیریم تا با آنالیز عملکردمان، خود را بهبود ببخشیم. ما سعی میکنیم تا عملکرد شخصی و تیمی و ذهنی مجموعه را بهبود بخشیم. تمام تمرکز ما بر روی بهبود تیم و برتری در بازی بعد است و این موضوع مشخص است که با این رویکرد می توانیم بازی به بازی بهتر شویم. البته مسبب این پیشرفت قطعا بازیکنان هستند. ما نمی خواهیم درباره گذشته فکر کنیم، مهمترین مسئله برای ما حال حاضر و آینده نزدیک است.
 
درباره مصاف با ساوتهمپتون...
 
ساوتهمپتون بازیکنانی خوب و مربی با تجربه خوب مربیگری در لیگ آلمان را دارد. من فکر می کنم روز یکشنبه بازی بزرگی برای ما خواهد بود. آنها ما را تحت فشار قرار خواهند داد و ما باید خود را به خوبی برای بازی آماده کنیم زیرا ما بدنبال عملکردی باثبات هستیم. هدف ما برد خواهد بود. 
درباره شباهت های بازی با ساوتهپتون با بازی هفته گذشته تیم برابر هادرزفیلد...
 
من فکر می کنم که هر بازی شرایط خاص خود را داشته باشد. تفکرات و تاکتیک ها، مربی، بازیکنان و... متفاوت است و حتی بازی در خارج از خانه نیز شرایط متفاوتی با بازی در خانه دارد. .هربازی از نظر کاری برای ما چالشی خاص است و طی آن روند خود را ادامه می دهیم. لازم است هویت قویتری از خود نشان دهیم و بازی به بازی بهتر شویم.
 
درباره بازگشت کوشیلنی...
 
بازگشت کوشیلنی به میادین برای ما مهم است زیرا او کاپیتان تیم بوده و باتحربه است و بودنش درتیم، اهمیت شایانی دارد. او از ابتدای فصل در تمرینات به ما کمک کرده است اما اکنون وقت آن رسیده تا با پایان رسیدن مصدومیتش به تیم در میادین بزرگ نیز کمک کند.
 
درباره بازگشت اوزیل و اینکه آیا او روز یکشنبه بازی خواهد کرد یا خیر...
 
شنبه در این باره تصمیم خواهم گرفت.
 
درباره اهمیت ترکیب چرخشی در دوران بازی های کریسمس...
 
برای من مهمترین مسئله آن است که هر بازیکن بتواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد. من از آنها می خواهم تا در بازی، بهترین عملکرد خود را نشان دهند. ما اکنون تجارب زیادی را در این باره در بازی های لیگ، کارابائو کاپ و لیگ اروپا، کسب کرده ایم و هر بازیکن قابلیت و ظرفیت آن را دارد که در هفته بازی های زیادی را انجام دهد. آینده نیز همین گونه خواهد بود، ما فقط به بازی فکر می کنیم و وقتی آنرا به پایان رساندیم درباره بازی بعد فکر می کنیم. ما نیاز داریم تا هر بازیکن بتواند در هر بازی، عملکرد خوبی داشته باشد.
 
درباره به چه انداره از عملکرد توریرا و سرعت تطبیق او با لیگ برتر انگلیس، شگفت زده شده است...
 
من فکر می کنم که او کیفیت لازم را داشت و ما فقط به او در ابن راه کمک کردیم. او بسیار فروتن است و این فروتنی هر روز به او کمک می کند تا هم به عناوین و موفقیت های شخصی و هم به موفقیت های تیمی برسد. عملکرد او بسیار عالی بوده است و مانند بقیه بازیکنان نسبت به بازی در تیم بسیار متعهد است. 
 
درباره نقل و انتقالات ژانویه...
 
تیم ما بر روی احتمال جذب گزینه های مدنظر، کار می کند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۴
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰