loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های امری بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون
صحبت‌های امری بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون

صحبت‌های امری بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون

امری مجبور شد تا بدلیل مصدومیت ها و محرومیت ها در بازی با ساوتهمپتون از ترکیب ژاکا، کوشیلنی و لیخشتاینر در خط دفاعی آرسنال استفاده کرد که عملا در بازی مفید ظاهر نشدند.در این بازی هکتور بلرین نیز دچار مصدومیت شد و در بین دو نیمه تعویض شد. امری درباره مصدومان و وضعیت خط دفاعی تیم و از بین رفتن رکورد بدون شکستی تیم صحبتهایی را مطرح کرد:
 
درباره چالش حضور در بین تاپ فور...
 
خواسته ما خیلی بزرگ است ولی سطح بازی دیگر تیم ها نیز بالاست. اگر همانند امروز نتوانیم برنده باشیم، سخت است که به جمع 4 تیم برتر لیگ راه پیدا کنیم چون باقی تیم ها در حال برنده شدن بازی هایشان هستند.  هدف ما قرار گرفتن در جمع تاپ فور است، ولی ما می دانیم رسیدن به این هدف آسان نیست. ما باید این را از خودمان بخواهیم. بعد از 22 بازی بدون باخت ما پنجم هستیم.
 
درباره اینکه آیا در نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه خریدی انجام خواهد داد...
 
هنوز چیزی مشخص نیست. موقعیت های خوب زیادی در ژانویه وجود ندارد اما من فکر می کنم خرید جدید می تواند بسیار به ما کمک کند. اما نباید نسبت به بازیکنان کنونیمان ناامید باشیم. باشگاه در حال کار برای یافتن بهترین گزینه ها می باشد.
 
درباره اینکه آیا باشگاه بودجه ای برای نقل و انتقالات زمستانی در نظر گرفته است...
 
موضوع ساده ای نیست. من زیاد به پنجره نقل و انتقالاتی زمستان اعتقاد ندارم چون بازیکنان باکیفیت زیادی در دسترس نیستند. 
 
درباره مصدومیت ها...
 
باید صبر کرد و دید. بیرین دچار مصدومیت کوچکی از ناحیه ماهیچه ساق پا شده است.احتمالا چند هفته او را در اختیار نخواهیم داشت. شرایط موستافی و کولاسیناچ هم زیر نظر داریم و البته شرایط این دونفر در حال بهتر شدن است.
 
درباره خط دفاعی...
 
من فکر می کنم آنها بد کار نکردند. کوشیلنی عملکرد خوبی را در طول 90 دقیقه بازی از خود نشان داد.  ژاکا و لیختشتاینر نیز بخوبی بازی کردند
امروز ما موقعیت های زیادی به آنها ندادیم ولی آنها بسیار فرصت طلب بودند. ما موقعیت های زیادی در طول بازی ساختیم ولی تنها 2 تای آنها را به گل تبدیل کردیم. کنترل بازی در طول 90 دقیه بازی بیشتر از آن ما بود.
 
درباره نتیجه بازی...
 
ما بازنده بازی بودیم. در طول 90 دقیقه رویکردهای متفاوتی را از خود نشان دادیمو در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و همراه با کنترل بازی، شانس های گلزنی بیشتری را ایجاد کردیم. آنها با حداقل عملکرد توانستند گل سوم را بثمر برسانند. آنها شایسته این پیروزی بودند زیرا آنها انگیزه بالایی داشتند. نوع بازی ما مشابه بازیهای گذشته مان بود اما این بار نتیجه متفاوت بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۵
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰