loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگرداندن جام سوپرلیگ بانوان افتخار بزرگیست
بازگرداندن جام سوپرلیگ بانوان افتخار بزرگیست

بازگرداندن جام سوپرلیگ بانوان افتخار بزرگیست

وینگر اسکاتلندی تیم بانوان آرسنال که امروز با قرارداد بلند مدتی را به تیم به ثبت رساند نقش موثری در صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی 2019 فرانسه و صدرنشینی آرسنال در سوپرلیگ تا پیش از تعطیلات کریسمس داشت.

 

لیسا اونز که تا به اینجای فصل برای ما دو بار گلزنی کرده و 5 پاس گل داده در شرایط ایده آلی به سر میبرد و به همین دلیل تدبیر شد تا او به مدت طولانی برای توپچی ها بازی کند.

 

undefined

 

" فکر میکنم که باشگاه راه درستی را پیش می رود یعنی درست همان جایی که میخواستیم باشیم. مشخص است که میخواهیم به لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم و این باشگاه را دوست دارم ، این بازیکنان و کارمندان را و فکر میکنم که ما امسال میتوانیم به سطوح متفاوتی برسیم. آن چیز بزرگی بود که من به خاطرش خواستم در این باشگاه بزرگ بمانم. "

 

" مشخصا تیم کم تعدادی داریم و فقط می توانیم از یکدیگر تعریف کنیم اما حقیقت این است که ما نسبت به هم صادق هستیم و حو واقعا مربی فوق العاده ای است."

 

"بازیکنانی که او برای تیم به ارمغان آورده داشته های بزرگی برای باشگاه هستند بنابراین ما فقط دوست داریم تا هر روز برای کار به اینجا بیاییم. ما به عنوان یک کار به فعالیتمان نگاه نمی کنیم. اینکه اینجا حضور داشته باشیم یک افتخار است که  تمرین کنیم و کنار بازیکنان حضور داشته باشیم و تمرین مربیگری کنیم."

 

"این افتخار و امتیاز بزرگیست که جام سوپرلیگ بانوان را به شمال لندن باز گردانیم. غرورانگیز است که در جمع این تیم حضور داشته باشی و اینکه بتوانیم جام را برگردانیم افتخار بزرگیست."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰