loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی با تاتنهام در کارابائو کاپ
کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی با تاتنهام در کارابائو کاپ

کنفرانس مطبوعاتی امری پیش از بازی با تاتنهام در کارابائو کاپ

آرسنال در بازی فردا شب که در ورزشگاه امارات برگزار می شود، بدنبال دومین برد خود در دربی شمال لندن تحت هدایت امری می باشد. تیم امری در رقابتهای کارابائو کاپ تا بدین جای کار موفق به حذف برنتفورد و بلک پول شده است. آنها همچنین در رقابت های لیگ برتر توانستند در همین ماه تاتنهام را شکست دهند ولی اکنون شرایط هر دو تیم متفاوت شده است. امری درباره این بازی در کنفرانس خبری، قبل از بازی گفت:
 
درباره موضوع پرتاپ پوست موز در بازی قبل دو تیم...
 
با توجه به اخبار، آن هوادار تاتنهام که پس از گلزنی اوبامیانگ در بازی قبل دو تیم، پوست موز را به سمت او پرت کرده بود، به مدت 4 سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد و 500 پوند هم جریمه شد. امری در این باره گفت: آن حرکت محترمانه ای نبود، من فکر می کنم که جریمه و محرومیت تصمیم خوبی بود. 
 
درباره انتخاب ترکیب...
 
ایده ما استفاده از بهترین بازیکنانی است که میتوانیم برای بازی فردا از آنها استفاده کنیم. حریف ما بسیار بزرگ است و فردا باید عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم. ما می توانیم از بازیکنان جوان هم استفاده کنیم چون با عملکرد خوب خودشان می توانند به ما کمک کنند.
 
درباره مورینیو...
 
تنها چیزی که من می توانم در این باره بگویم این است که بسیار شگفت زده شدم و خبر خوشایندی برای من نبود، زیرا هیچ مربیی دوست ندارد که این گونه کار خود را به پایان برساند. تمرکز من فقط روی کار خودمان است. ما باید در خیلی از قسمت ها، پیشرفت کنیم و راه حلی برای نتیجه گرفتن  با بازیکنان در دسترسمان را پیدا کنیم. تمرکز من روی بازی دربی بزرگ فرداست و تمرکز بازیکنان هم فقط روی این بازی است.
 
درباره خواسته ها از یک مربی در بالاترین سطح...
 
هر مربی شیوه خاص مربی گری خود را دارد. آنها همیشه فکر می کنند که چگونه می توانند چه بصورت تیمی و چه بصورت شخصی، عملکردها را بهبود ببخشند. تجربه مورینیو در لیگ برتر بسیار زیاد است. خبر اخراج او خبر خوبی نیست اما من از دلایل اخراج او اطلاعی ندارم.
 
درباره انگیزه تاتنهام و دربی شمال لندن...
 
من همیشه به بازیکنانم می گویم که باید به حریف احترام بگذارند. بازی در مقابل ساوتهمپتون، منچستریونایتد، هادرزفیلد و تاتنهام تفاوتی برای ما ندارد. احترام به آنها این گونه معنی می دهد که ما با انگیزه و هیجان زیاد در مقابل آنها برنده شویم. ما باید در هر لحظه به این حس احترام بگذاریم. این احساس به هیچ عنوان بد نیست. من فکر می کنم نسان دادن این احساسات توسط بازیکنان، مربی و تماشاگران، امر مبارکی است. اما در عین حال باید همیشه به رقیب نیز احترام بگذاریم. ما باید پیشرفت کنیم. در بازی با ساوتهمپتون خوب نبودیم و نتیجه خوبی را کسب نکردیم اما این موضوع به ما انگیزه بیشتری می دهد تا سخت تر کار کنیم.
 
درباره اتمام رکورد شکست ناپذیری...
 
من می توانیم برنده شویم و می توانیم بازنده باشیم. قبلا هم پیش آمده بود که بدتر از یکشنبه بازی کردیم اما برنده شدیم. فوتبال همین است. ما باید به پیشرفتمان ادامه دهیم. آنالیز ما نشان داد این اولین باری ای بود که در آن 3 گل دریافت کردیم. نمی توانیم نداشتن دفاع وسط هایمان را بهانه کنیم.من فکر می کنم تمام بازیکنان در تمامی پست ها کمی مقصر بودند. همین طور آنها هم وظایفشان را به خوبی انجام دادند. گل نخوردن در هر بازی خیلی مهم است. فردا بازی بعدی مان است. گلزنی برای ما بسیار اهمیت دارد و از این لحاظ در لیگ برتر دوم هستیم. اما باید از لحاظ دفاعی بهتر باشیم و یک تعادل بین خطوط مختلف تیم مان ایجاد کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۷
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Football London
بازدید: ۱,۱۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰