loading
در حال بررسی درخواست شما
فصل پايان دادن به انتظارات
فصل پايان دادن به انتظارات

فصل پايان دادن به انتظارات

توماس روسيچكي هافبك اهل چك آرسنال تا به حال توانسته با تمام تيم هاي باشگاهي كه براي آنها به ميدان رفته عناوين مختلف را كسب كند به جز آرسنال . بر همين اساس او طي مصاحبه اي فصل پيش رو را زمان پايان دادن به بي جامي هايش با آرسنال عنوان كرده است

بازيكن 29 ساله آرسنال حال يكي از با تجربه هاي تيم به حساب ميآيد و تجربه او در رختكن براي تيم ونگر بسيار حياتيست ، تيمي كه گالاس ، سيلوستره و كمپبل را حال در مجموعه خود نميبيند .

اما قابليت مهم تر توماس توانايي بالاي او در عوض كردن جريان بازيست كه در اين فصل بسيار ميتواند چاره ساز واقع شود ، سال گذشته سال بازگشت توماس بعد از 18 ماه خانه نشيني بود از اين رو فصل آتي ميتواند سكوي پرواز دوباره اي براي او تلقي گردد .

او همچنين به اين نكته اشاره ميكند كه آرسنال فصل گذشته تا ماه آپريل به سختي در تعقيب رقبا براي كسب عنوان بود و باور دارد كه يك پيشرفت بسيار كوچك در تيم نيز باعث ميشود تا او به عطشش براي كسب عنوان در ورزشگاه خانگي آرسنال پي ببرد .

" به راحتي ميتوان ديد كه ما فصل گذشته تقريبا به مقصد رسيده بوديم ، ما همواره در نزديكي جام بوديم .

اما فصل گذشته ما به نظر حقيقتي را گم كرده بوديم ، اما اميدوارم كه از فصل قبل درس هايي گرفته باشيم و اشتباهات آن سال را دوباره انجام ندهيم .

ما هر سال ميخواهيم كه موفق شويم . چون در باشگاه بزرگي فوتبال بازي ميكنيم پس ميخواهيم كه قهرمان باشيم .

كسب جام حقيقاتا براي من يك آرزوي بزرگ است . براي هر تيمي كه بازي كرده ام اين اتفاق را تجربه كرده ام پس اين هدف اصلي من در هر تيميست و ميخواهم آن را به همان خوبي براي آرسنال نيز انجام دهم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۲
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰