loading
در حال بررسی درخواست شما
تاثیر بوندسلیگا
تاثیر بوندسلیگا

تاثیر بوندسلیگا

نوردویت که امسال بالاخره به تیم اصلی و تمرینات آن راه پیدا کرده در چند بازی دوستانه آرسنال به میدان رفت و با نمایش خوبش احتمال حضور در ترکیب اصلی برای فصل آینده را افزایش داد .
مدافع 20 ساله آرسنال فصل گذشته به عنوان مدافع مرکزی توانست در تیم المانی نورنبرگ به میدان برود . وی عقیده دارد این تجربه باعث پیشرفت وی شده است .
نوردیوت در طول سال پیش توانست بیست بار برای نورنبرگ از ابتدا بازی کند و با این تیم نتایج خوبی کسب کند . هم چنین ونگر در فکر این است تا آخرین آزمون را از هاوارد در بازی با لژیا ورشو بگیرد .
هاوارد در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت :
" اینکه بیست ساله باشید و بتوانید در بودسلیگا و آلمان بازی کنید برای من به شخصه بسیار عالی است .
توانستم در نورنبرگ بیست بازی انجام دهم و برابر تیم های بزرگی مثل بایرن مونیخ و بازیکنان بزرگشان مثل ریبری و آرین روبن قرار بگیرم .
در برابر 80 هزار تماشاگر نیز به میدان رفته ام و زیر فشار آن ها توانستم بازی کنم و سه امتیاز با تیمم کسب کنم . بنابراین برای من این یک آزمون بسیار خوب بود . بسیار عالی از لحاظ روحی و روانی .
نیاز دارید تا تمرکز کافی داشته باشید و هر روز برای بازی کردن آماده باشید . تست خوبی برایم بود . در آغاز کار فکر میکردم در آلمان همه چیز باید با نظم پیش می رود و به دلیل اینکه نظم را دوست داشتم برایم مشکلی پیش نیامد . "

برای نوردیوت کلید موفقیت ارائه آن تجربیات در تمرینات آرسنال است :
" تمرینات در آلمان کمی دشوار است .
این تمرینات باعث شده از لحاظ روانی شرایط کنونی برایم ساده تر باشد . حالا وقتی به تمرینات می آیم می توانم بهتر و بیشتر یاد بگیرم . این شرایط وقتی به وجود می آید که شما مقابل بازیکنان بزرگی بازی کرده باشید .
برای من هر روز روی تمرین است و هر روی شما می توانید مسائل جدیدی یاد بگیرید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰