loading
در حال بررسی درخواست شما
میگل آلمیرون همچنان زیر نظر توپچی‌ها
میگل آلمیرون همچنان زیر نظر توپچی‌ها

میگل آلمیرون همچنان زیر نظر توپچی‌ها

میگل آلمیرون پدیده جوان لیگ MLS از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی رافا بنیتز محسوب می‌شود اما به دلیل قیمت بالا و حقوق درخواستی خود بازیکن ممکن است از این انتقال منصرف شود، روزنامه سان گزارش داده است ستاره باشگاه آتلانتا یونایتد درخواست حقوق سالیانه ۵ میلیون پوند کرده است! و نیوکاسل هم زیر بار چنین دستمزدی نخواهد رفت.

این موضوع می‌تواند راه انتقال این بازیکن را به آرسنال هموار کند چرا که اونای امری هم به این بازیکن ۲۵ میلیون پوندی علاقه‌مند ‌است، هافبک ۲۴ ساله باشگاه آتلانتا گرچه در انگلستان به شهرت نرسیده است اما در آمریکا نامی برای خود دست و پا کرده است و می‌تواند جانشین مناسبی برای آرون رمزی باشد.

گفتنی است آلمیرون ۱۲ مرتبه نیز پیراهن تیم ملی پاراگوئه را به تن کرده است، دارن ایلز ریاست باشگاه آتلانتا می‌گوید باید پیشنهاد بزرگی از راه برسد تا راضی به فروش ستاره خود شود، وی آلمیرون را با گرت بیل ستاره ولزی ریال مادرید قابل‌مقایسه می‌داند!

ایلز رئیس باشگاه آتلانتا در مورد این موضوع گفت: "میگل مانند گرت بیل است، او واقعاً به همان اندازه خوب است، بله واقعاً بازیکن محشری است، تعجب نمی‌کنم که باشگاه بزرگ به خرید او علاقه نشان می‌دهند، او واقعاً دارای قابلیت‌های بزرگی است و در حالت پا به توپ سرعت بیشتری دارد، نسبت به وقتی که توپ را در اختیار ندارد، از این لحاظ مرا به یاد زمانی که گرت بیل در تاتنهام بود می‌اندازد.

میگل آلمیرون از پاراگوئه به آرژانتین رفت، خود را در آنجا ثبات کرد و سپس به آمریکا آمد، در دفاع و حمله کیفیت خیلی خوبی دارد و استعداد منحصر به فردی است، او از روی ضربه کاشته گل می‌زند، برای بقیه موقعیت سازی می‌کند مانند آنچه برای جو مارتینز در فینال انجام داد، همچنین در کارهای دفاعی کمک می‌کند و مثلاً یک استارت ۶۰ یاردی [حدوداً ۵۵ متر] می‌زند تا فضا را پوشش دهد، بنابراین در هر دو جنبه دفاعی و هجومی فوق‌العاده است و یک بازیکن کاملاً در اختیار تیم است، واقعیت این است که او قرارداد دارد، به تازگی قهرمان لیگ شده است و در برابر ۷۰ هزار هوادار بازی می‌کند و مالک تیمش میلیاردری است که طعم پیروزی را هم چشیده است، بنابراین باید پیشنهاد برای بازیکن، لیگ و از همه مهم‌تر آتلانتا یونایتد مناسب باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express
بازدید: ۱,۸۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰