loading
در حال بررسی درخواست شما
امری نیاز به دفاع مرکزی دارد
امری نیاز به دفاع مرکزی دارد

امری نیاز به دفاع مرکزی دارد

به نقل از اکسپرس: اسطوره ی آرسنال الن اسمیت پیش بینی میکند که اونای امری یک خرید بزرگ در ماه ژانویه خواهد داشت. اسطوره ی توپچی ها الن اسمیت ادعا میکند، ممکن است اونای امری به اسپانیا برگردد تا بتواند به حل مشکل خط دفاع آرسنال کمک کند. الن اسمیت از شروع امری به عنوان سرمربی در امارات شگفت زده شده است. اما، مهاجم سابق آرسنال می پذیرد که آن ها هنوز نگران دفاع هستند.

آرسنال در این فصل لیگ برتر گل‌های زیادی دریافت کرده است که این مقدار بیشتر از ۴ تیم بالای جدول است، به علاوه ی اینکه وحشتی بین آن ها به راه افتاده است. راب هولدینگ دفاع مرکزی تیم باقی رقابت‌ها را به دلیل مصدومیت زانو از دست خواهد داد، درحالیکه ماووروپانوس هم به دلیل مصدومیت کشاله ران در دسترس نیست. اسمیت شک دارد که شکودران مصطفی بتواند در پست خود حاضر شود، بنابراین امری برای بازی‌های ماه آینده، درحال حاضر بسیار بروی بازار متمرکز است.

اسمیت به خبرگزاری اکسپرس اسپرت گفت: خوب ما می دانیم که بشکل دشواری خرید بازیکن با کیفیت در ژانویه سخت است ولی من اصلا سورپرایز نخواهم شد اگر امری به کسی چشم دوخته بود و او را به باشگاه آورد. اینکه او چه کسی خواهد بود من نمی دانم. اما من فکر میکنم احتمالا دفاع مرکزی اولویت او در مذاکرات خواهد بود. مصطفی اغلب در دسترس نیست، سوکراتیس به خوبی از عهده ی وظایفش بر آمده است و راب هولدینگ قبل از مصدومیتش خوب داشت کار میکرد، که مصدومیتش باعث شرمندگی او شد. بنابراین او برای مدت کوتاهی تیم را تنها خواهد گذاشت. آن‌ها هنوز ماووروپانوس را برای پست او دارند اما او کمی ممکن است جوان باشد. بنابراین من او را بخشی از تیم خواهم دید که او خواهد خواست که قطعا قویتر ظاهر شود و بازی کند.

امری در لالیگا سال های زیادی سرمربی تیم هایی مثل آلمریا، والنسیا و سویا بوده است، بنابراین او بخوبی لیگ را می شناسد ...

اسمیت در آخر اضافه کرد که اسپانیرد می تواند به دنبال یک مدافع جوان بگردد تا به امری کمک کند  که مشکل خود را حل کند. او ممکن است کسی را بخرد، یک بازیکن جوان اهل اسپانیا، چون او بازار را به خوبی می شناسد.  شاید او کسی را خریداری کند که هنوز اسم بزرگی نداشته باشد، اما وی کیفیت و پتانسیل زیادی را با خود به همراه می آورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Express
بازدید: ۱,۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰