loading
در حال بررسی درخواست شما
الان دیگر وقت خریدن کیهیل نیست!
الان دیگر وقت خریدن کیهیل نیست!

الان دیگر وقت خریدن کیهیل نیست!

آرسنال اعلام کرد که شانس آوردن ستاره‌ی حال حاضر چلسی را به امارات از دست دادند. مهاجم اسبق آرسنال، الن اسمیت اعتقاد دارد که انتقال گری کیهیل باید قبل از انتقال او در سال ۲۰۱۲ به استمفورد بریج انجام میشده است.

باشگاه آرسنال اعلام کرده است که با منطق چلسی در انتقال این مدافع مرکزی، آنها شانس امضا کردن قرارداد با گری کیهیل را از دست دادند.
با نگاهی به سال ۲۰۱۲، میبینیم که این مدافع کارایی بسیار خوب خود را ثابت کرد و خود را برای خروج از بولتون آماده کرد. کیهیل به عنوان یک ملی پوش تیم انگلستان، هیچ چیزی مانع بیشتر یاد گرفتن و پیشرفت کردنش نمیشد.بلاخره باشگاه چلسی موفق به امضای قرارداد با این بازیکن شد و او در ۳۰۰ مسابقه برای چلسی به میدان رفته است که حاصل آن ۲ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، لیگ کاپ، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا می باشد.

الن اسمیت افزود: آرسنال باید قبل از رفتن او به چلسی او را به باشگاه می آورد. و متاسفانه این انتقال انجام نشد.
مهاجم پیشین آرسنال عنوان کرد که دلیلی نمیبیند که امری این بازیکن ۳۳ ساله را که از دستورات در چلسی تابعیت نمیکند و افت کرده است  را در طی نقلو انتقالات ژانویه به امارات بیاورد.

اسمیت به اکسپرس اسپرت گفت: آرسنال باید قبل ازینکه کیهیل به چلسی میرفت با او قرارداد امضا میکرده است. او با آرسن ونگر ملاقات و صحبت کرد اما این انتقال انجام نشد و او به چلسی رفت و روز به روز مدافع بهتری شد.
حالا شما باید باکسی قرارداد امضا کنید که شاید در سالهای آینده در حدو اندازه‌ی او باشد و در حال حاضر کیفیت او را نداشته باشد و‌ من فکر میکنم که این کارساز نیست.

با وصف هایی که اسمیت در مورد شایستگی های کیهیل کرده است، این مدافع با تجربه مشتریان زیادی دارد که علاقه‌مند هستند با او قرارداد کوتاه مدت امضا کنند.منچستریونایتد یکی از این تیم‌هاست که در این دورانِ پسا مورینیو خواهان انتقال کیهیل به تئاتررویاهاست. کیهیل دوست دارد که تمام زمان بازی کامل بازی کند و در چلسی زیر نظر مائوریزیو ساری او این شانس را ندارد و مشتاق است به باشگاه دیگری برود تا برای بیشتر بازی کردن شانس بیشتری پیدا کند، البته قرارداد او در چلسی هم رو به اتمام است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۸۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰